Ik heb net een nieuw systeem gekocht:
Pentium 4 Prescott 3.0Ghz ( processor )
MSi915P Combo ( moederbord )
512 mb DDR400 kingston ( geheugen )
Club3D 6600GT PCI-express ( videokaart )
Maxtor 160 GB 7200rpm 8mb chache ( harddisk )
qtec voeding 550 watt dual fan
Nu ik windows XP heb geinstalleerd ( vanuit DOS ) herstart mijn pc regelmatig. Als deze weer opgestart is krijg ik een foumelding ( windows is hertelt van een ernstige fout ). Heel erg vervelend dus , nu heb ik natuurlijk rondgekeken op tweakers voor dit soort topics en die waren er. maar niet echt met een duidelijk antwoord voor mij.
Ik heb een geheugen test gedaan memtest86 na anderhalf uur testen gaf deze geen error. zou het de qtec voeding kunnen zijn ? het is niet de beste voeding maar hij moet dit systeem tog aankunnen.
Verder kan de computer de onboard geluidskaart niet detecteren ....
Heeft iemand ervaringen met dit of een oplossing of tip
Alvast bedankt .
Pentium 4 Prescott 3.0Ghz ( processor )
MSi915P Combo ( moederbord )
512 mb DDR400 kingston ( geheugen )
Club3D 6600GT PCI-express ( videokaart )
Maxtor 160 GB 7200rpm 8mb chache ( harddisk )
qtec voeding 550 watt dual fan
Nu ik windows XP heb geinstalleerd ( vanuit DOS ) herstart mijn pc regelmatig. Als deze weer opgestart is krijg ik een foumelding ( windows is hertelt van een ernstige fout ). Heel erg vervelend dus , nu heb ik natuurlijk rondgekeken op tweakers voor dit soort topics en die waren er. maar niet echt met een duidelijk antwoord voor mij.
Ik heb een geheugen test gedaan memtest86 na anderhalf uur testen gaf deze geen error. zou het de qtec voeding kunnen zijn ? het is niet de beste voeding maar hij moet dit systeem tog aankunnen.
Verder kan de computer de onboard geluidskaart niet detecteren ....
Heeft iemand ervaringen met dit of een oplossing of tip
Alvast bedankt .