Toon posts:

[WinXP pro SP2] windows start niet op bij RAID 0 config

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht,maar niet gevonden. dus vraag ik het hier

heb pas geleden windows XP pro sp2 gekocht omdat ik 98 beu was op die computer. na wat problemen om het geinstalleerd te krijgen (de promise driver moest apart geinstalleerd worden) lukt het het om de OS er op te krijgen. euforie alom, maar toen ik de pc opnieuw opstarte was het al snel gedaan met de pret, want na het bootscreen prutteld de computer nog wat en dan gebeurt er helemaal niets meer.

heb dit hier gepost omdat dit probleem zeer waarschijnlijk toe te wijzen is aan mijn moederbord met raid 0 configuratie

hier nog even de specs:

MB: asus P4B266-E , s-478. RAID
HD: ibm deskstar 120GXP, 120 gig IDE
processor: P4 1.8ghz, 400mhz, s-478, box

heeft iemand een oplossing voor dit probleem? zou heel fijn zijn.

op de site van asus kan ik er niets over vinden, de nieuwste promise driver (niewer dan die op de MB cd) installeren bij een install werkt ook al niet.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je de volgorde van bootdevices goed staan?

Blijft de computer hangen op bijvoorbeeld 'verifying DMI pool data', alleen een knipperende cursor of is het scherm echt helemaal zwart?

Lees ook eens:
OM FAQ / Beleid

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
de telefonische helpdesk, ja zelfs die heb ik geraadpleegd, zei dat ik meteen na de installatie nog wat software voor m'n raid config moest installeren, maar wat dat moet zijn?

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt voor het niet reageren. ben er onder tussen achter gekomen dat het aan de display driver lag. dus er kan weer een slotje op

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 18:08 ]