[Windows XP] Geluid alsof je onder de douche staat

Pagina: 1
Acties:

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Hoi Tweakers,

Ik ben bij iemand bezig haar geluidsproblemen van de computer op te lossen. Sinds kort klinkt al het geluid dat uit de interne beeldschermspeakers komt namelijk "hol", alsof je onder de douche staat :9

Ik kan hier geen oplossing voor vinden, ik heb onder configuratiescherm e.d. gekeken maar kom er niet uit. Volgens haar is het gekomen nadat zij via MSN een audio-gesprek heeft aangenomen....

Weet iemand misschien een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door nenne op 28-11-2004 13:37 . Reden: spelfoutjes ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeeuhm, het zou helpen als je iets zegt over specs :D
^^ geluidskaart + drivers, boxen, instellingen van beiden? Hoe staan de speakers ingesteld, welke in&uitgangen staan open of juist muted?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 06:59
bij mijn nforce bordje zit zo'n mixertje waar je geluidseffecten kan instellen, mss daar eens even kijken? kijk voor de zekerheid ook eens de luidsprekers na, sluit eens een ander paar aan, of hang er even oortjes aan, dan ben je zeker dat het niet aan de luidsprekers ligt.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
lijkt alsof er EAX aanstaat op die geluidskaart, is het een creative kaartje :?

A wise man's life is based around fuck you

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Mayco schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:43:
bij mijn nforce bordje zit zo'n mixertje waar je geluidseffecten kan instellen, mss daar eens even kijken? kijk voor de zekerheid ook eens de luidsprekers na, sluit eens een ander paar aan, of hang er even oortjes aan, dan ben je zeker dat het niet aan de luidsprekers ligt.
Idd, onder configuratiescherm en dan sound effect manager.

[This is what you get when you mess with us]

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Bedankt voor de tips, ik zal ff terugkoppelen als ik weer achter haar computer zit :7
Pagina: 1