Toon posts:

Packerd Bell dood

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Notebook:
Packer Bell easy one [silver] 2101 DVD

Een 'krijgertje', maar is volledig dood. Doet niets, zelfs geen signaal geven , stekker en alles zit er in :P

Weet iemand een goed adres in R'dam, om te laten kijken of dit te moeite nog waard is, om evt weer aan de praat te krijgen?

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52
Ik heb geen adres, maar je kunt even wat tijd steken in het lezen van de volgende topics:
CSL FAQ
CSL policy

Verwijderd

Misschien eventjes bellen Packerd Bell? Je zou er toch vanuit kunnen gaan dat hun wel moeten weten wat je moet doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik hem dan mag opsturen naar Packard Bell en veel geld mag betalen, terwijl ik alleen maar wil weten wat er kapot is en hoeveel het kost om te laten repareren.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan het beste gewoon contact opnemen met Packard Bell, die weten vaak wel welke winkels in jouw omgeving sowieso die Packard Bell notebooks verkopen. Via die winkels kan je dan weer vaak informatie lospeuteren over de kosten van een reparatie.

Dit kan je opzich prima zelf uitzoeken. De Packard Bell (helpdesk) even een belletje geven kost geen honderden euro's en je hebt waarschijnlijk direct een goed antwoord. :)

Dit topic is gesloten.