Toon posts:

Demon router-->modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het terug zetten van de instellingen van mijn prestige 650-r31

Ik heb deze namelijk als router ingesteld gehad inverband met een draadloosnetwerkje. hartstikke leuk, maar ik wil hem graag weer alleen als modem hebben

heb via Zyxel.nl gekeken naar eventuele 'walktroughs' maar die lijden me allemaal naar 1 punt.. een niet werkende modem. Ik moet hem steeds als router instellen als ik het internet weer op wil om verder te zoeken. Mijn probleem is dat die niet het goede IP adres krijgt of zelfs helemaal geen adres krijgt na het refreshen(wel van mijn ISP)

Ik hoop dat een van jullie mij hiermee kan helpen

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ik 24 uur moet wachten met een reply.. maar toch bij deze even een klein kickje.. ik wil het erg graag weten :9

Modbreak:denk je dat een willekeurig iemand die een topic opent het antwoord niet graag wil weten? dit is een slecht excuus (er is namelijk helemaal geen excuus mogelijk, dit is bewust de regels overtreden), laat dat kicken in het vervolg ajb :/

[ Voor 51% gewijzigd door Korakal op 28-11-2004 21:50 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk eens op de site van Demon. Daar staat precies verteld wat je moet doen om je modem weer goed te krijgen. Desnoods effe opnieuw flashen.
http://www.demon.nl/support/dslexpress/troubleshooting.html

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.