Toon posts:

[MOBO] Extra power connector, nodig voor testen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een nforce2 moederbord van iemand liggen met een waarschijnlijk doorgebrande 2100+.
Nu wil ik het mobo ff testen en desndoods met een andere proc, ik heb alleen geen voeding met een "extra" voeding connector, zo'n vierkante. Ik heb alleen een oude 250 watt voeding in een kast.

Kan ik het mobo aansluiten met alleen de ATX connector en zonder de vierkante? Of krijgt de processor dan onvoldoende stroom?

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Hij krijgt zelfs geen stroom, op een belangrijke aansluiting. Dus: nee, het gaan niet werken zonder dat extra stekkertje.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 16:08
Porbeer het uit zou ik zeggen.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Dat heb ik ook op mijn moederbord, heb er maar 1 aangesloten die brede voedingsplug en dat werkt prima.

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Burne schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:21:
Hij krijgt zelfs geen stroom, op een belangrijke aansluiting. Dus: nee, het gaan niet werken zonder dat extra stekkertje.
Onzin, werkt perfect zonder dat stekkertje. Genoeg packardbell mobo's vervangen door een recenter mobo met deze aansluiting waarbij ik op de voeding geen beschikking had over dit "extra stekkertje" en deze werken allen zonder problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Wietse op 28-11-2004 12:30 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of het werkt verschilt per mobo. Mijn oude gigabyte Nforce 2 deed het NIET zonder die stekker omdat die de vcore leverde voor de cpu.
Terwijl sommie andere m obos hem enkel hebben voor wat extra stabiliteit.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:16:

Kan ik het mobo aansluiten met alleen de ATX connector en zonder de vierkante?
Ligt aan het moederbord. Laatst had ik een socket 423 Pentium4 moederbord die prima zonder kon. Maar mijn eigen moederbord, een MSI K8N Neo2 kan echt niet zonder.

Probeer het dus gewoon uit.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Dan probeer ik het wel gewoon vanmiddag :)
Tis een MSI MS6777 mobo.
Pagina: 1