Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Verwijderd
Er is hier een apart topic voor: "Die-Hard Overclocking & Cooling"
en daarin staat een FAQ waar alles instaat
en daarin staat een FAQ waar alles instaat
In mijn Sonata heb ik een wako-setje van DangerDen gebouwd
Op de plek waar de hd-bays zitten, heb ik een Black Ice Xtreme radiator met fanduct (een kapotte 120mm fan waar ik de rand van gebruik, en een 120 mm Papst-fan gezet. Dus inderdaad, die ruimte voor de hd's ben ik kwijt.
Als pomp heb ik een Eheim 1048 die op de bodemplaat staat, natuurlijk wel akoestisch ontkoppeld.
Mijn reservoir neemt de twee 3,5" bays in beslag.
Op de cpu zit een Maze 3 , op de Radeon 9800 zit een Maze 4 en op de Northbridge zit ook een wako-blokje.
Ik gebruik Tygon slangen.
Op de plek waar de hd-bays zitten, heb ik een Black Ice Xtreme radiator met fanduct (een kapotte 120mm fan waar ik de rand van gebruik, en een 120 mm Papst-fan gezet. Dus inderdaad, die ruimte voor de hd's ben ik kwijt.
Als pomp heb ik een Eheim 1048 die op de bodemplaat staat, natuurlijk wel akoestisch ontkoppeld.
Op de cpu zit een Maze 3 , op de Radeon 9800 zit een Maze 4 en op de Northbridge zit ook een wako-blokje.
Dat werkt bij mij helaas nietmark_vs schreef op zondag 28 november 2004 @ 12:17:
In mijn Sonata heb ik een wako-setje van DangerDen gebouwd
@frankpank
goed punt, er komt denk ik wel mod die mijn topicje even verplaatst
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Of maak een apart kastje die je bovenop je kast kan zetten en dan alleen de slangen door een gat in de bovenkant van je sonata naar je CPU, GPU, NB en alles wat je nog meer wilt waterkoelen
Rad vanchter op, reservoir dumpen en de pomp op de bodem, toch geen probleem ?
Pagina: 1