Toon posts:

[airport] I.C.M. Windows, welke kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zit er over na te denken over te schakelen naar draadloos Internet, nou hebben wij hier ook nog een Windows PC staan die dan ook draadloos moet worden, maar wat is nou een goede kaart?

Met mijn Intel Centrino icm Linksys WiFi ontvanger had ik niets dan problemen, dus vandaar ik me afvraag of er mensen zijn die een soort gelike opstellingen hebben.

De eisen aan de kaart zijn uiteraard 5Mbit, maar daarnaast moet ook WPA ondersteunt worden, gezien WEP complete shit is :P Kan iemand mij een solide kaart aanraden die aan die eisen voldoet? Ik weet het niet meer....

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

En wat heeft dit met Apple te maken :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag toch een goede kaart icm Airport? Das van Apple, dus zou het onder Apple Talk kunnen vallen hè......

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 20:12

oscarvdb

and like that...

Volgens mij is draadloos netwerken gewoon gestandaardiseerd en houdt Apple zich daar ook gewoon aan. Mijn topic over mac-vriendelijke access points werd ook gesloten...

... he's gone.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet gewoon een B of een G kaartje kopen en dat zou gewoon prima moeten werken. Andersom is het inderdaad ook zo, een apple werkt over het algemeen vrij probleemloos met accespoints

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-02 18:26
Ik heb een Belkin desktop WiFi 802.11g/b kaartje. Kun je bij de MediaMarkt kopen voor plm. 45 euro. Werkt prima met een AirPort Express. Ondersteunt WPA (echter, alleen onder WinXP)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:07:
Ik vraag toch een goede kaart icm Airport? Das van Apple, dus zou het onder Apple Talk kunnen vallen hè......
jah, maar je moet toch echt wat duidelijker zijn; bedoel je een Airport Card, een Airport Accesspoint?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sorry, maar ik gooi dit toch dicht. WLAN is gestandaardiseerd volgens bepaalde standaarden *logisch anders ....* en Apple houd zich hieraan. Dus wat dat betreft hoef je geen problemen te verwachten. Als jij gewoon een goede AP koopt (of een airport AP) dan moet het gewoon werken.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.