Hoi,
Heb hier een pc te staan van iemand die ik opnieuw moest installeren. Dus ik keurig Windows XP erop gezet. Daarna meteen de cd van sp2 erin, netjes geinstalleerd.
Nu krijg ik steeds de melding:
Er zit een 80GB Hitachi harde-schijf in die ik in 2 partities heb verdeeld. De c schijf is 29,8Gb waarvan er nog 26,2Gb vrij is. De d schijf is de rest, waar net 100 mb op staat. De pc is een Amd2400+ met 512mb ram in de pc, dus dat moet genoeg zijn.
Via de search kwam ik ook een aantal topics over dit probleem tegen. Alleen daar werd steeds verwezen naar de faq van opslagmedia & i/o......
Wie ow wie weet wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt,
Heb hier een pc te staan van iemand die ik opnieuw moest installeren. Dus ik keurig Windows XP erop gezet. Daarna meteen de cd van sp2 erin, netjes geinstalleerd.
Nu krijg ik steeds de melding:
Deze meldingen komen op de vreemdste tijdstippen. Zo net toen ik de pc had opgestart, in setups van programma's, etc.Windows - Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt
Kan niet alle gegevens voor bestand C:\$Mft opslaan. De gegevens zijn
verloren gegaan. Deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de
computerhardware of netwerkverbinding. Probeer het bestand ergens
anders op te slaan.
Er zit een 80GB Hitachi harde-schijf in die ik in 2 partities heb verdeeld. De c schijf is 29,8Gb waarvan er nog 26,2Gb vrij is. De d schijf is de rest, waar net 100 mb op staat. De pc is een Amd2400+ met 512mb ram in de pc, dus dat moet genoeg zijn.
Via de search kwam ik ook een aantal topics over dit probleem tegen. Alleen daar werd steeds verwezen naar de faq van opslagmedia & i/o......
Wie ow wie weet wat ik hier aan kan doen?
Alvast bedankt,