[PC] Gezocht mission based voor 2 personen?

Pagina: 1
Acties:

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Wat ik bedoel zijn er games zoals doom 3 of HL2 waarbij je de missions niet in je ééntje kan doen maar ook met 2 of meer personen?

Ik heb wat zitten googlen maar ik vind helemaal niks wat er maar een beetje op lijkt.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Zoek is op google naar co-op first person shooter of iets dergelijks, dit zou je een stuk verder moeten helpen.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Serious Sam1 + 2

Icons are overrated

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Beste team game?

Ik had al eens een topic geopend over dit onderwerp. Vind het erg jammer dat nieuwe spellen deze optie er niet meer in bakken. Heb veel mooie uurtjes co-op DukeNukem3D gehad.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien niet helemaal het genre dat je bedoelt, maar op zich wel leuk spel: Starsky&Hutch van Empire Interactive.
De een stuurt, de ander schiet :P

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

http://www.svencoop.com/ is leuk voor als jullie beiden half life 1 hebben, anders ffkes kopen voor weinig geld. Kan je dit meester spelletje samen doorlopen :D

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Halo kan daarmee ook heel goed.

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
systemshock 2 (wel een beetje oud)

• The Condor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 19:07
Unreal kan ook is ook een beetje outdated maar wel een leuk spel om co-op te spelen :)
Ik weet niet of het ook Unreal 2 zit maar zou best wel eens kunnen

Spec`s

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
aapelite schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:51:
http://www.svencoop.com/ is leuk voor als jullie beiden half life 1 hebben, anders ffkes kopen voor weinig geld. Kan je dit meester spelletje samen doorlopen :D
En binnenkort ook half-life 2 :)

301SQN

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kan me herrineren dat ik een keer op een lan dugeon siege met 3 man gespeelt hebt, maar serious sam is met meerdere mensen ook erg leuk

Verwijderd

weetjewat een heeeeel leuk spel samen is ? No One Lives Forever 2 !
multiplayer op LAN kan je samen de levels halen, en je kan elkaar weer levend maken en ook op sneeuwscooters rijden is super ! aanrader !

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Doom3 heeft een coop mogelijkheid, en ook zo met BF1942 en BF Vietnam, waarin je kan samenwerken over het internte, tegen bots...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Iedereen bedankt voor je reactie er is dus meer dan ik dacht ik zal ze allemaal bestuderen. Ben blij dat er wat oudere games bij zitten want doom3 draait bij mij toch niet super en bij mij vriend al helemaal niet.

Sorry voor de late reactie moest gisteren mijn winXP opnieuw installeren naar een handig actie van mijzelf NOT. :X

Maar winXP vreet nu wel mijn externe USB HD met SP2 8)

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 06:43:
weetjewat een heeeeel leuk spel samen is ? No One Lives Forever 2 !
multiplayer op LAN kan je samen de levels halen, en je kan elkaar weer levend maken en ook op sneeuwscooters rijden is super ! aanrader !
NOLF2 met 2 personen door de 'single player'? Hmm ik heb nolf2 gespeeld wist niet dat dat kon.

Verwijderd

Voor wat oudere computers en mensen met melige humor is de Serious Sam reeks echt Da Bomb. Als je een wat nieuwe computer hebt kan je Halo spelen, ook een zeer goede aanrader. Ik heb zelf een XboX en Halo 2 online via XboX live is echt masterlijk!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 23:03
Quake :D . Deeltje 2 ook geloof ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Daarnaast zijn er idd een shitload xbox spellen waarbij het kan.

Steam

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Heroes of world war 2,is een rts, maar je kunt wel met z'n 2tjes tegen de pc spelen, erg leuk met een headset.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Verwijderd

nee echt , NOLF2 is echt geweldig. met z'n 2én via een LAN samen door levels heen.
je moet wel het level SAMEN halen en dat is nog leuker. ik heb echt van het sneeuwscooter level genoten. alleen jammer dat je er snel doorheen bent als je goed bent ....
ik ben bijna benieuwd wat je ervan vind dus post nog eens wat als je het spel heb gevonden.

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

je kan ook joint opperations proberen, echter zijn de coop missies met 2 man wel eens aan de frustrerende kant, kan je beter met meer man spelen (is wel een beetje andere categorie dan hl2 en doom3, komt voort uit de deltaforce reeks dus iets meer realisme met normale wapens)
Pagina: 1