Ik heb al gezocht op het i-net, maar bestaan er eigenlijk flash reader (CF/SD/MMC/etc) die je aan een externe usb harddisk kan koppelen? Ik heb al een externe HD, dus zo'n adapter aanschaffen zou beter voor me zijn, dan een nieuw apparaat kopen.
Waarschijnlijk niet. Je zal toch iets van een systeem moeten hebben dat beide kan aanspreken en de bestanden heen en weer kan kopieren. Als je ze beide aan een Windows PC hangt werkt dit prima natuurlijk. Maar zomaar aan elkaar koppelen? En hoe wou je dan aangeven wat er heen en weer gekopieerd moet worden? Je hebt tenslotten geen keyboard of scherm e.d.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Sony heeft een kaartlezer die je direct aan een Hi-MD speler kunt hangen, gezien een Hi-MD speler als standaard USB Mass Storage Device wordt gezien zou het misschien ook kunnen werken met andere apparaten.
MCMD-R1
mdcenter.nl: MCMD-R1 Hi-MD kaartlezer gekocht!
Aangezien Sony het speciaal voor Hi-MD heeft ontworpen schat ik de kans dat het werkt met andere apparaten wel klein in, maar in theorie zou het moeten kunnen.
Moet je alleen nog op zoek naar iemand die er een heeft en het uit wil proberen, je zou je vraag op het mdcenter.nl forum kunnen posten.
MCMD-R1
mdcenter.nl: MCMD-R1 Hi-MD kaartlezer gekocht!
Aangezien Sony het speciaal voor Hi-MD heeft ontworpen schat ik de kans dat het werkt met andere apparaten wel klein in, maar in theorie zou het moeten kunnen.
Moet je alleen nog op zoek naar iemand die er een heeft en het uit wil proberen, je zou je vraag op het mdcenter.nl forum kunnen posten.