Toon posts:

[XP] Opstart probleem Windows Disk A: melding*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo wie kan mijn helpen krijg elke keer bij het opstarten van Windows XP
de melding dat windows in mijn A:drive een disk zoekt.
En dan moet ik elkeer een disk in mijn drive doen omdat weg te krijgen 8)7

Verwijderd

of je hebt je xp om zeep weten te helpen. Of je hebt in je bios een verkeerd "first boot divices" staan. Dus geef eens wat meer info. Wat voor pc heb je. welke patches en service packsa heb je. Noem even de hele ratteplan op. En ook wat je al hebt gedaan. Aangezien wij ddan better kunnen bedenken waaraan het kan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reaktie in mijn bios staat alles goed eerst cd-rom en dan harddisk
ik heb een pentuim 4 2,4 g windows xp service pack 1 heb geprobeer om service pack twee er op te zetten maar dan doet mijn printer het niet meer.

Moet wel zeggen nadat ik norton 2005 en System Mechanic 4 Professional er op heb gezet het probleem kwam.
Maar norton heb ik er al afgehaald.
ander probeer ik ook wel System Mechanic 4 Professional er af te halen.

Ik heb ook naar System Mechanic 4 Professional instellingen gekeken maar kan niks vinden.
msconfig ook veranderd maar helpt niks.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nova25555,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgestart waar een topic aan moet voldoen - en ik mis hierin nog een aantal punten als ik jouw topic bekijk.

De belangrijkste onderdelen zijn eigenlijk dit:
  • Een goede topic titel (die heb je redelijk) - welke je probleem kort en bondig omschrijft.
  • Een helder en duidelijk verhaal wat je probleem is, en sinds wanneer je dit probleem hebt. Let hierbij op dat je de exacte foutmelding post, en misschien zelfs een screenshot als dat de meoite is.
  • Geef altijd duidelijk aan wat je zelf geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken of er geen programma's automatisch opstarten die naar je A:\ verwijzen?
Kan je je topicstart nog eventjes aanpassen zodat hij voldoet aan bovenstaande eisen? :)