Club3d 9800Pro kapt er opeens mee

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08 14:40
Sinds een week hebben wij een kapotte 9800Pro van Club3d in ons bezit.

Op dag 1 was alles nog normaal. Half-Life 2 net gekocht. Lekker fraggen...

Maar op dag 2 kregen we na een paar uur steed crashes in Half-Life 2 en allerlei VPU-recovery messages.

Op dag 3 werd het nog erger, met als uiteindelijk gevolg dat er rode en blauwe strepen te zien waren door het beeld heen als je Windows opstartte. Dat bleef.

Dus wij dat ding naar de winkel brengen... defect zeggen ze. Verder zeiden ze niets.

Dus, een 9800 Pro van een jaar en 4 maanden oud is defect. Ongelofelijk. Dat ding heeft ons 550 euro gekost. (Zomer 2003)

De volgende stap is nu om dat ding als RMA naar ATi op te sturen.

Dan nu mijn vraag; wat kan de oorzaak zijn en moet ik hem naar ATi RMA'en of naar Club3d?

(Zat er gewoon een klote ventilator op..?)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als er een fabrieksgarantie langer dan 1 jaar op zit, is de snelste methode opsturen naar Club3D, die zitten namelijk in Nederland dacht ik. (Gezien de website tenminste, is een .nl domein.)Als er maar 1 jaar garantie op zit, is het heel lullig, maar jammer en helaas.

Edit:
Je kan het natuurlijk nog proberen met de kreet "verwachte levensduur" die vooral bij HP toch best wel goed schijnt te werken. Geen idee of Club3D er vatbaar voor is.

[ Voor 25% gewijzigd door Brede P op 28-11-2004 09:56 ]

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BredeP schreef op zondag 28 november 2004 @ 09:55:
Als er een fabrieksgarantie langer dan 1 jaar op zit, is de snelste methode opsturen naar Club3D, die zitten namelijk in Nederland dacht ik. (Gezien de website tenminste, is een .nl domein.)Als er maar 1 jaar garantie op zit, is het heel lullig, maar jammer en helaas.

Edit:
Je kan het natuurlijk nog proberen met de kreet "verwachte levensduur" die vooral bij HP toch best wel goed schijnt te werken. Geen idee of Club3D er vatbaar voor is.
Ja, ze hebben een vestiging in Nederland. Je kan contact opnemen met ene Rob... Maar hun hoofdvestiging is hier niet, dat is ergens in da USA...
Alles moet worden besteld enzovoorts...
Maar denk wel dat er meer dan 1 jaar garantie opzit...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Je bent niet de eerste...mijn Club3d heeft het gewoon opgegeven na 2 weken uitproberen... blah!

De 9800 Pro lijn bij Club3d daar is echt iets mis mee..ik zou zeggen inruilen voor een ander merk!

Ik ben door het "ruilen en proberen" geintje heen gegaan maar het is gewoon niet de moeite waard.

[ Voor 21% gewijzigd door swampy op 28-11-2004 16:30 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

swampy schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:22:
Je bent niet de eerste...mijn Club3d heeft het gewoon opgegeven na 2 weken uitproberen... blah!

De 9800 Pro lijn bij Club3d daar is echt iets mis mee..ik zou zeggen inruilen voor een ander merk!

Ik ben door het "ruilen en proberen" geintje heen gegaan maar het is gewoon niet de moeite waard.
Mijn club3d 9800 pro werkt perfect, snap niet dat zo veel mensen daar zo over zitten te zeiken 8)7

Verwijderd

Mijne ook, ik heb alleen heeel soms als ik me pc opstart rare witte strepen in beeld.
Waarschijnlijk van die niet mee wil doen.....maar na restarten is het tot nu toe altijd goed gekomen.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 11:10

Griffin

Is mythical

volgens mij heeft club3d 2 jaar garantie. (naar mijn weten)

zelf heb ik de 9600XT van hun en nooit geen probs mee.
maar vrienden van mij hebben de 9800Pro van Sapphire. das een goed ding. ik hoor ze er niet over. ze lopen zelf op XT speeds. (wel met artic cooler)

zelf zou ik even de bon gaan zoeken van je kaart. daar kijken hoeveel garantie erop zetten.

suc6 ermee.

Verwijderd

mijn club3d 9800 PRO LE was binnen 2 maanden dood=[ Der is wat met club3d ofzo?
Pagina: 1