Verwijderd
ik heb een idee:
GEBRUIK GEEN MS PRODUCTEN!!!!!!!!!!!!!!
gebruik borland ofzo, en visual basic sowieso niet aan beginnen
GEBRUIK GEEN MS PRODUCTEN!!!!!!!!!!!!!!
gebruik borland ofzo, en visual basic sowieso niet aan beginnen
Verwijderd
zullen we een thread b eginnen over waarom computermensen zo laat gaan slapen altjid??????
waarin programmeer je eigenlijk meneer visual studio++++++++++++++= ??????????
waarin programmeer je eigenlijk meneer visual studio++++++++++++++= ??????????
hartelijk dank voor al jullie hulpvolle bijdrages 
Ik heb zelf ook in Borland Compiler 3 moeten werken voor mijn stage. Jezus, wat een hell! Ok, misschien een heel oude versie, geen idee, maar die compiler kent gewoon geen automatische functie hulp o.i.d.! Elke keer weer compilen om je code te controleren, en als je dan met verschillende projecten in een projectgroep werkt, dan moet je eerst alle DLL's compilen naar .tds voor je kunt tracen.
Misschien een zeer oude versie zoals ik al zei, maar wat dat betreft vinnik MS toch echt goed hoor, prima support, on-line hullup, niets mis mee...
Alleen die debugger, grrrrr....
Anyone else plz?
Ps. had ik al verteld dat hij ook bij elk foutje in een Javascript vraagt of ik de debugger wil opstarten? Da's minder erg want dan vraagt hij het nog...
In alle andere gevallen moet ik eerst 3 dialoogjes weg klikken voor ik de hele zooi kan afsluiten...
Ik heb zelf ook in Borland Compiler 3 moeten werken voor mijn stage. Jezus, wat een hell! Ok, misschien een heel oude versie, geen idee, maar die compiler kent gewoon geen automatische functie hulp o.i.d.! Elke keer weer compilen om je code te controleren, en als je dan met verschillende projecten in een projectgroep werkt, dan moet je eerst alle DLL's compilen naar .tds voor je kunt tracen.
Misschien een zeer oude versie zoals ik al zei, maar wat dat betreft vinnik MS toch echt goed hoor, prima support, on-line hullup, niets mis mee...
Alleen die debugger, grrrrr....
Anyone else plz?
Ps. had ik al verteld dat hij ook bij elk foutje in een Javascript vraagt of ik de debugger wil opstarten? Da's minder erg want dan vraagt hij het nog...
In alle andere gevallen moet ik eerst 3 dialoogjes weg klikken voor ik de hele zooi kan afsluiten...
Verwijderd
Als je in interdev naar Tools/Options gaat heb je daar bij debugging wat opties.. probeer die eens zou'k zeggen..
1: ehm, rot op?
1: ehm, rot op?
Thnx!
Volgens mij had ik alles uitgezet, maar het bleek dat er nog één optie aanstond:
"Just-in-time debugger" bij General options.
Hopen dat dit het was, als ik de MSDN cd er op nalees dan lijkt me dit de boosdoener.
Whiiieee....
Volgens mij had ik alles uitgezet, maar het bleek dat er nog één optie aanstond:
"Just-in-time debugger" bij General options.
Hopen dat dit het was, als ik de MSDN cd er op nalees dan lijkt me dit de boosdoener.
ok beetje lam om zo mijn topic weer boven aan de lijst te krijgen, maar ik baal er toch een ongekende hoeveelheid van

wie-o-wie is da-master-tweaker en hellupt mij in deze bange dagen?!?!?

Ik zal als tegenprestatie 4 threads openen dat je regeert! hehehe...
wie-o-wie is da-master-tweaker en hellupt mij in deze bange dagen?!?!?
Ik zal als tegenprestatie 4 threads openen dat je regeert! hehehe...
Zoek anders even op MSDN
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Pagina: 1