Toon posts:

DIVX film verkleinen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil 7 films (de nightmare on elmstreet collectie) op 1 dvd branden.
Ik doe dit met VirtualDub, nu ging dit met de 1e film zonder problemen. De film die eerst 700 mb was is nu 600 mb, maar met de rest van de films lukt dit niet.

Als ik dan een film open krijg ik eerst een waarschuwing:

"VirtualDub has detected an improver VBR audio encoding in the source AVI file and will rewrite the audio header with standard CBR values during processing for better compaibillity. Tis may introduce up to .... ms of skew from the vido stream. If this is unacceptable, decompress the *entire* audio stream to an uncompressed WAV file and compress with a constand bitrate encoder. (bitrate: ... kbps)"

Audio zet ik dan gewoon op direct stream copy, en bij video doe ik divx compression.
Als ik de film dan weer als avi save loopt het geluid lang niet gelijk, en deze krijg ik ook niet weer synchroom met VirtualDub.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik raad je doom9.org en de FAQ aan....

Daarnaast, 700MB past prima op een cd.

[ Voor 36% gewijzigd door Fairy op 28-11-2004 00:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fairy schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:06:
Ik raad je doom9.org en de FAQ aan....

Daarnaast, 700MB past prima op een cd.
Was een foutje, ik bedoelde dvd.

7 x 700 mb is 4.9 GB, pas net niet.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je hebt een film met VBR audio. Daar kan Virtualdub niet mee overweg. Maar er is redding: NanDub. Dit is een aangepaste versie van Vdub die wel met VBR audio overweg kan,

Hiermee had je dit trouwens ook zelf kunnen vinden hoor ;)
[search=virtualdub vbr]

[ Voor 21% gewijzigd door Microkid op 28-11-2004 00:24 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, even proberen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nanbdub is verder bijna precies hetzelfde als VirtualDub zie ik, maar er staat geen video > compression bij? Hoe kan ik dan divx 5 selecteren?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 00:44 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

virtualdub's audio ding ff op "Full Processing" zetten, net als de video en dan opnieuw compressen?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Met een simpele zoekactie had je al een antwoord op deze vraag kunnen vinden.

Zoals je hier: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime kunt lezen is dat de meest simpele eis. Dat is dan ook de reden dat dit topic op slot gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.