Toon posts:

FM Headphone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Philips IR hoofdtelefoon van 40,-
op zich ben ik wel tevreden met het geluid(is nl maar voor enkele uren per dag).
Maar van het bereik en het geruis begin ik nu wel een beetje ziek te worden,.. dus ga ik op zoek naar een FM geval.
Ook moet mn FM mn draadhoudende vervangen, dus hier gaat de geluidskwaliteit een grotere rol spelen.
SO,..
IK ben op zoek naar een FM headphone
-van rond de 200-300,-
-die niet te groot en zwaar is
-een beetje fatsoenlijke klanken uitkomen
-ook tegen een stootje kunnen.

Wie-O-wie gaat mij bij mijn zoektocht helpen?

Ik zat zelf de denken aan Sehnheiser/Sony, izz da een beetje een goed id?

Verwijderd

Hoi,
ik heb zo'n Philips FM (typenummer weet ik ff niet) van 200 piek. Ik vind het geluid acceptabel, mede omdat het door het hele huis te gebruiken is. Maar er is een beter model, en die kost 300 piek maar heeft een automatische tuner (zodat je niet zelf de juiste freq af hoeft te stellen). Ik denk dat dat een hele goeie is.

Verwijderd

Topicstarter
verders niemand?
is akg een beetje betaalbaar anders?

• joost_e
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:56

joost_e

Aktief!

denk niet voor 300,- tenzij je een aanbieding vindt, en anders heeft sennheiser wel een model voor rond de 300

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

Ik zou idd ff voor sennheiser of AKG kijken

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Bruut
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 11:10
Ik heb zelf een Sony fm apparaat en ben niet echt tevreden, was ook maar een koopje (fl 130,- o.i.d.)

Chaos, panic, & disorder - my work here is done.

Verwijderd

Topicstarter
Yep, ik zit wel te azen op een luxe merk :)
staat goed op mn hoofd :)
Ps euh,.. website van AKG iemand?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben zelf tevreden bezitter van een Sennheiser HD5-4, kostte destijds 300,- (5 jaar geleden alweer geloof ik)... Enige jammere is dat je handmatig moet afstemmen, is welliswaar goed te doen, maar toch is automatisch handiger.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ik heb, na een ir van philips, daarna een fm van sony, nu een sennheiser hdr 4

perfect apparaat, ligt, goed geluid, en wat zijn die accus handig. Dat gekloot, toen bij sony en die philips met die penlites die je op moet laden... errugggg) ding heeft accu, die kun je voor 35 piek bijkopen, en die laad je op in de zender, perfect.

na mij hebben ook vele vrienden en klasgenoten zo'n ding aangeschaft, allemaal zeeerr tevreden over

Laten we lekker link gaan doen...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb hem al een aantal keren laten vallen, omdat de constructie nogal flexibel is, is hij errug sterk, geen krasje of barstje te vinden.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Die Philips van mij gaat ook op penlites, maar je kan ze in het apparaat opladen via het basisstation. haaaandig! Dat zijn weer van die kleine dingetjes waar flips dan over na heeft gedacht. :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik mn hoofdtelefoon nu ook voor ut opladen van minipenlites voor bv ,muid e.d.

Verwijderd

Ik vind het klote dat ze van Logitech ook niet standaart een oplader in de ontvanger hebben zitten!
Pagina: 1