Toon posts:

[FP] Modwangedrag Topic 35210

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand heeft blijkbaar de drang gehad ff alles wat er was op overbodig te zetten:
nieuws: Canon Pixma iP5000 bespuit geduldig papier

Afbeeldingslocatie: http://dansen.org/stuff/Pixma5000.gif

De hele beoordeling zal me worst zijn, maar als dit soort wanmodding gewoon toegelaten wordt, dan gaat het ten koste van kwaliteit. (Modding is de laatste tijd toch al van bedenkelijk niveau... Wat me overigens wel weer ertoe gezet heeft zelf ook te gaan modden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Remy schreef:
Bedankt voor de melding, maar meestal zijn er genoeg moderators die in een jonge thread als deze een verkeerde score weer rechtzetten

Ik zie dat inmiddels de scores weer wat hoger staan
ehm... ja...

Dat klopt inderdaad, maar daar gaat het me niet om; ik zie dat zonder reden alle zichtbare replies op overbodig worden gezet. In zo'n geval lijkt het me zaak degene die dat doet daarop aan te spreken :)

Ik ben inderdaad voor een strenger mod-beleid, en een strakkere controle hierop. Als ik een topic mod, dan léés ik alles reacties, en evalueer deze. Daar steek ik gewoon tijd in. Een actie als deze steekt dan gewoon; het laat zien dat gewogen beoordeling geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Is idd het werk van één persoon, die daar een mailtje over gaat ontvangen.
Wat me overigens wel weer ertoe gezet heeft zelf ook te gaan modden
Woei!!!
* botoo stuurt tegelijk met het mailtje een bloemetje mee, extra modforce is altijd welkom :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mwahaha...

Hij weer...
/me vraagt zich af hoe vaak de wegen nog gaan kruisen met Botoo :)
(Het houdt iig niet op tot ook jij een Koe op de PC hebt ;))

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:00:
Remy schreef:

Dat klopt inderdaad, maar daar gaat het me niet om; ik zie dat zonder reden alle zichtbare replies op overbodig worden gezet. In zo'n geval lijkt het me zaak degene die dat doet daarop aan te spreken :)

Ik ben inderdaad voor een strenger mod-beleid, en een strakkere controle hierop. Als ik een topic mod, dan léés ik alles reacties, en evalueer deze. Daar steek ik gewoon tijd in. Een actie als deze steekt dan gewoon; het laat zien dat gewogen beoordeling geen zin heeft.
Daar heb je tot op zekere hoogte gelijk in, maar in dit geval gaat het om slechts vier moderaties. Twee van de vier zijn overbodig, dus dat laat wmb twee foutieve moderaties over. En dan nog, het hoeft niet eens dezelfde persoon te zijn geweest die deze vier moderaties uitdeelde.

[edit]
botoo :w

[ Voor 8% gewijzigd door silentsnow op 28-11-2004 00:11 ]

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:03:
Is idd het werk van één persoon, die daar een mailtje over gaat ontvangen.
ssssst. ;)

[edit]
Ik vind het wel interessant dit even als discussietopic te houden w.b. moderatie.

Er is nu op mijn eerste reply een troll gezet. Ik lees de reactie troll-wise, en zie dat er best punten negatief aangestipt worden. Is het dan een troll waard? Is onderbouwd kritiek leveren een troll?

- Ik kan natuurlijk niet in het hoofd van de modder kijken -
Is het nodig de moderatiemogelijkheden beter uit te leggen? Is de meta-mod uitbreidbaar met het sturen van messages als een moderatie door de meta-modroutine niet begrepen wordt?

-of-
Schrijf ik hier in die reply echt een troll? Ik snap wel dat dit onderwerp 100x per week aan bod komt, maar laten we er dan eens een goede brainstorm over houden :)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:10:
Ik vind het wel interessant dit even als discussietopic te houden w.b. moderatie.

Er is nu op mijn eerste reply een troll gezet. Ik lees de reactie troll-wise, en zie dat er best punten negatief aangestipt worden. Is het dan een troll waard? Is onderbouwd kritiek leveren een troll?
Voor zover ik het kan overzien is er geen troll te bekennen, een goed onderbouwde stelling zou normaliter nooit als troll mogen eindigen (behalve als er naast de onderbouwing ook nog extra troll-opmerkingen zijn toegevoegd natuurlijk).
* Floppus vraagt zich af hoe vaak de wegen nog gaan kruisen met Botoo
(Het houdt iig niet op tot ook jij een Koe op de PC hebt )
Ej!!!
een weide vol!
De server heeft wat onderhoud de laatste tijd, maar er doen nog zat botookoeien hun dagelijkse best :).
En dat is nog maar een deel van hetgeen ik de laatste jaren weggegraast heb (oude gegevens ben ik helaas wel kwijt :/).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Molice.nl!!!

Dat had ik niet verwacht :) sorry voor het vooroordeel.

---
In any case; Ik zat er zojuist aan te denken dat als je een forum-onderwerp niet goed neerzet / offtopic / uitdagend, dat je topic gesloten wordt.

Op de FP zijn die "sluitmogelijkheden" wat ingewikkelder, maar misschien dat in ieder geval detectie wat geavanceerder kan (alsof ik weet waar op dit moment de checks op lopen :P).
Hoe dan ook; als er meedenkbare concepten zijn dan is mijn mailadres en het tarief bekend ;)
Pagina: 1