Toon posts:

[XP/2000] Sharing

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb een Windows XP computer en een Windows 2000 computer. Via de XP computer kan ik probleemloos de bestanden bekijken op de 2000. Maar wil ik via de 2000 computer bestanden bekijken op de xp, dan krijg ik "Toegang geweigerd".

Ik ga, als ik op de W2000 zit, naar Start, Uitvoeren, \\Laurens, en krijg dan deze melding.

Typ ik \\Laurens\C in (Ik had de C schijf gedeeld op de XP) dan zie ik wel gewoon de inhoud van de map. Maar ik kan dus niet browsen op "Laurens"..

Toch zou ik dit erg graag willen! Weet misschien iemand welke configuratie verkeerd staat?

Ik heb bij de weg al lopen zoeken door GoT, maar niet hetgene gevonden wat mijn probleem omschrijft...

Mvg,
Laurens Sarton

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is deze pingbaar?

Hoe deel ik Internet ? al eens gelezen? Guest account aan staan, of anders de rechten goed ingesteld? Post die eens hier?

Overigens zie ik in je topic niet echt terug wat je zelf hebt geprobeerd. Dit verwachten we wel van je hier op GoT. Je zou hierover als je de kans ziet ook nog even Policy - Network Troubleshooting door kunnen nemen :)

Mochten de bovenstaande tips je geen oplossing bieden, kijk dan nog even in FAQ - Network Troubleshooting. Maar dat heb je natuurlijk al gedaan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Zie sanfranjake. Ga daar eerst maar eens mee aan de slag voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.