[vodaphone/browsen] Betalen per 15 minuten?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 02:01
Ik surfde daarnet naar de vodaphone site om de tarieven voor browsen weer eens op te zoeken. In het verleden was dit altijd een x bedrag per KB.

Tot mijn grote verbazing blijkt dat je nu opeens per tijdseenheid betaald???? Sinds wanneer is dit veranderd? Voor GPRS werd toch juist altijd alleen de daadwerkelijke data verbuik in kosten gebracht.

Van de site ( http://www.vodafone.nl/pr...%20is%20vodafone%20live!/ )
Browsen 0,25 per 15 minuten. Enkel binnen de Vodafone live! Portal (on-net). Browsen buiten Vodafone live! (off-net) kost 0,75 euro per 15 minuten. Dit tarief geldt voor sessies van maximaal 1 MB per 15 minuten. Een off-netsessie met een dataverbruik van meer dan 1 MB per 15 minuten kost 2,50 euro per 15 minuten.
Als je dit dus niet wist (ik heb niks van vodaphone binnengehad, en je zet een web pagina op je scherm dan tellen de kosten gewoon door zolang die pagina daar staat? Hoe tellen ze een sessie eigenlijk? Start een sessie zodra je een nieuwe page opvraagt, of totdat je je mobiele browser app afsluit?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Verwijderd

Dit staat ook in het Vodafone Live (UMTS) topic.

Vodafone Live! UMTS gaat van start

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 22:46 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit past idd prima in het grote topic ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.