Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

tweakers.net & w3c validator

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In het kader van ik heb niks te doen, heb ik de tweakers.net eens door de w3c validator gehaald. Er kwamen veel errors uit. Als de crew een niks te doen heeft, kan hier misshien iets aan gedaan worden. Staat wel zo netjes.

link: http://validator.w3.org/check?uri=www.tweakers.net

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:24
Mwah... ik zie op t.net ook geen W3 logootjes die beweren dat t.net W3 valid is ofzo :P

Het zijn allemaal nogal onzinnige fouten imo, denk niet dat er browsers zijn die daar over gaan vallen... en uiteindelijk is het ondersteunen van meerdere browsers toch het enige dat telt? :)

Ik zou me niet zo druk maken over deze foutjes eerlijk gezegd.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Bij de frontpage is het haast geen doen om dat op een nette manier aan te pakken. De huidige frontpage is een accessibility catastrophe zeg maar...

Het zou bij een complete rewrite pas aan de orde komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 22:34 ]

Verwijderd

Puntje 1) Dit is React B &F en gaat dus over het forum, niet over www.tweakers.net

Puntje 2) De meeste foutmeldingen gaan over alt-tags van spacer-afbeeldingen. Niet heel erg schokkend dus, behalve dat het toevoegen van alt="" 6 bytes/plaatje/pagina kost en gezien het aantal pagina's wel eens voor een flinke berg verkeer kan zorgen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Desalnietemin zijn het ook veel puntjes die in theorie snel op te lossen zijn. Veel voordeel zal het echter niet opleveren en een complete rewrite zal inderdaad eerder gebeuren gok ik ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

mabit: al zou het al valideren, dan is het nog steeds totaal niet wat het W3C voor ogen heeft. Goede markup gaat verder dan alleen valideren :)

Met alle javascript die de frontpage gebruikt is het volgens mij eigenlijk een grote ramp als je daar iets aan wilt wijzigen. Die validatie-errors maken echt niet veel uit, het is de javascript die het een ramp maakt :)

Het werkt, en dat is kennelijk goed genoeg? ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zijn wel belangrijkere dingen te doen dan zo'n mierenneukende validator tevreden te stellen. Tweakers.net werkt prima in alle belangrijke browsers en dat is waar het uiteindelijk om gaat. Kun je hele filosofische discussies over standaarden etc. gaan houden, maar dit is nu eenmaal hoe het is en dat gaat zeker niet veranderen voor er ooit een complete rewrite komt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar Cheatah's eerste antwoord.
Daar gaan we nu echt niets aan doen, eerst de huidige template van GoT eens goed aanpakken, en daarna zien we wel verder waar we crisp mee bezig gaan houden >:) :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.