Toon posts:

Punkbuster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik voor het eerst van punkbuster hoorde vond ik het geweldig. Eindelijk van al die cheaters af. Hehe, wat luchtte dat op.

Dat was een paar jaar geleden, maar een paar dagen geleden kreeg ik ineens een hardware GUID ban. Ik maak(te) absoluut geen gebruik van shit als aimbot's/hacks enzo. Die GUID ban is ook niet het probleem, wat wel het probleem is, is dat ik volledig gebanned ben van alle services van punkbuster :D
Ik snap er echt niks meer van. Ik kan nergens iets vinden over een globale ip ban naar alles wat met punkbuster te maken heeft. De website van punkbuster is volledig onbereikbaar vanaf mijn ip. Ik krijg niet eens een antwoord als ik probeer te pingen naar www.punbuster.com. Wanneer ik een publieke proxy server gebruik is er echter niks aan de hand.
Wie heeft dit wel eens meer mee gemaakt? Ik kan nergens iets vinden van iemand die volledig door punkbuster geblokkeerd is.

Even ter verduidelijking: ik wil hier niet het al dan niet gebanned worden voor cheaten bespreken, maar het gebanned worden van punkbuster zelf en ook het lef van punkbuster om gewoon niet terug te mailen.

Verwijderd

Ik zou als ik jou was even een mail sturen naar evenbalance; support@evenbalance.com . Zij kunnen je meer vertellen en het hele gebeuren ook ongedaan maken. Kijk op hun site voor eventueel meer informatie; http://www.evenbalance.com/index.php

Ook een goede site waar je veel vragen kan stellen en goed geholpen wordt is; http://www.punksbusted.com/

Succes.

ps; verder nooit gehoord die een globale ip-ban heeft gehad. Wel natuurlijk de verhalen van een ban met betrekking tot een spel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 13:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is jusit dat het IP-adres dat ik heb gebanned is van de site van punkbuster. Als ik naar www.punkbuster.com of www.evenbalance.com ga krijg ik gewoon een bericht dat de pagina niet gevonden kan worden. Als ik naar hun site ping, dan wordt het IP-adres wel gevonden, maar is er geen reactie.

Dit hele verhaal veranderd wanneer ik even via een publieke proxy server werk, dan werkt alles zoals het hoort te werken.

Ik kan tot maar één conclusie komen en dat is dat ik een globale ip ban te pakken heb voor alle services van punkbuster zelf. (geen site, geen updates, enz) Maar waarom???

Ik heb evenbalance al gemaild, maar ze mailen niet terug. Ook op sommige fora stuit ik soms op berichten dat evenbalance kompleet scheit aan de klanten ondersteuning hebben.

Verwijderd

Je krijgt niet zomaar een hardware ban en die ban maken ze NOOIT ongedaan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:16:
Je krijgt niet zomaar een hardware ban en die ban maken ze NOOIT ongedaan :)
Dat zou een beetje jammer zijn, als er idd een fout is gemaakt. Het minste wat ze mijn inziens kunnen doen is tenminste een reden geven. Anders kun je je spellen terug gaan brengen naar de winkel. Overigens zie 'k net bij die punkbusted site lijsten van bans staan, kijk anders of je daarbij staat.

'k snap dat zo'n bedrijf veel met mensen te maken krijgt met minder goede bedoelingen, maar je kunt niet al je klanten over over één kam scheren.

'k neem aan dat je al geprobeerd hebt te mailen? Mischien wil dan papier en pen nog wel helpen. E-mail is nu eenmaal een medium waar dat makkelijk misbruikt wordt door cheaters zodat een betreffend bedrijf dat snel gaat negeren.

Verwijderd

Een hardware ban krijg je niet zomaar dan heb je serieus geprobeerd iets te doen wat niet door de beugel kan.

Een hardware ban is ook iets totaal anders dan een globale ban die meestal ook op publieke lijsten staan.

Verwijderd

Mischien kun je jezelf nader verklaren. Wat is er nodig om een hardware ban op te lopen?

De enige game die ik gespeeld heb waar punkbuster in verwerkt was is America's Army en de lijst met fouten op de punkbuster site met respect tot AA geven alleen tijdelijke dingen aan.

Overigens zie ik daar ook weer de methode staan om naar evenbalance.com te e-mailen. Heeft de TS mischien meer info zoals een violation number? mischien dat dat ergens in log files te vinden is of dat je het krijgt als je opnieuw probeert te connecten?

Verwijderd

Maar ik neem aan dat je wel gewoon een email kan sturen. Heb je dat dan al geprobeerd? Misschien dat dat wat helderheid verschaft.

edit; negeer deze post maar, ik zie dat deze suggestie door angelic ook al aangekaart is. Sorry niet goed gelezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 21:36 ]

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:49

drice

Loading...

Kijk eens in je HOSTS bestand.
Het lijkt me niet dat je een ip-ban krijgt voor hun site als je in een game gebanned bent.

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ze reageren :P
11/30/2004 21:02:27 - "stuart"
Note #3: Wow, sounds like out web host decided it did not like your IP, or you were unluckily in a subnet ban from someone ELSE messing with the server.What is the web error that you get when you try to go to our site with a browser?
En er is denk ik niks mis met mijn HOSTS bestand. De DNS aanvraag wordt gewoon netjes in een IP adres omgezet en de website werkt goed via een proxy server.
Pagina: 1