Toon posts:

[PES4] Online Crash.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Pro Evolution Soccer 4 online ga spelen, werkt alles bij het begin perfect. De juiste ports op m'n router staan open en het spel begint gewoon. Na 20 seconden kan ik opeens niet meer bewegen en na een tijdje word m'n beeld zwart. Nu kan ik niks meer.

Iemand hetzelfde probleem of iemand met een oplossing ?

B.V.D.

PS. het gaat om de PC-Versie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 22:04 ]

Verwijderd

Sorry dit is niet de antwoord op je vraag,maar aangezien jij ook pes4 speelt op de pc,blijft jouw beeld ook heel even steken als je speelt?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
toetjes, vul je startpost eens aan met alle benodigde informatie want hier kunnen we helemaal niks mee :)
Denk aan: Windows versie, eventuele firewall, drivers, system specs, etc.

Verwijderd

Hm ik heb precies hetzelfde probleem als ik met een maat via direct ip speel. We hebben wat zitten testen en ongeacht of hij of ik host, de client blijft steeds hangen en de server kan gewoon doorgaan. Na een tijdje dan connection lost of iets dergelijks. We hebben beide dmz. Het enige wat je kunt instellen is een udp poort via het settings progje bij pes (standaard udp poort 5739).

Beiden hebben we Windows XP sp 2
Overige specs voor zover relevant

pentium 4 2.4ghz
audigy 2
gf 6800gt
asus p4b533-e

Verwijderd

ik heb ook precies hetzelfde probleem (: ik hoop dat konami er een patch voor uitbrengt

Verwijderd

....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 07:51 ]

Verwijderd

Kunnen degenen die hetzelfde probleem hebben hun systeem specs en driver versies even posten, misschien kunnen we achterhalen of het een probleem is dat door een andere driver opgelost kan worden :?

Ik zal zelf even kijken welke drivers ik heb, als ik van het werk terug ben.

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
eindelijk eens wat beters dan fifa en dan zoiets:
lukt niet eens om 1 minuut lang te mp-en, want dan hangt de game. :/

specs hier
win xp sp2
1,8G
768Mb
6800le
audig 2 zs
adsl

porten vrij via dmz en naderhand precies die poort doorgeroute, maar niks.
steeds maar even bespeelbaar, dan crasht de client.

iemand al ergens wat gehoord of er een patch of zo voor is?

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb al 2 dagen zelf zitten kloten met het direct ip spelen tegen een vriend of wie dan ook. Maar ik heb nog steeds geen één game kunnen hosten. Ik heb in me router die poort 5739 open gegooid, toen werkte die niet.

Me windows firewall staat uit dus dat kan het probleem ook niet zijn, vanmiddag sprak ik iemand uit engeland via msn, die zei zal ik is hosten, en je raad het al toen werkte de game wel en konden we tegen elkaar spelen. Misschien komt het door Norton Systemworks? Of is dat niet mogelijk?

Tenet zei iemand dat het misschien aan me provider ligt, dat is Planet, zou dat kunnen ?? PLEASE HELP ME, want ik heb het spel echt gekocht om tegen andere te spelen. En nu lukt het verdomme niet!

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:41
Ik heb precies hetzelfde probleem

specs systeem:

p4 3 ghz
1 gb ram
ati x300 se 128 mb
win xp sp2

ik moet ook het spel op 640x480 spelen en de quality op low om het spel vloeiend te laten lopen, hebben meer mensen dat?

Verwijderd

Ik heb voor de rest geen problemen met de framerate dat is allemaal prima. Ik speel op high en 1280x960 of zo en het loopt allemaal zeer vloeiend en snel.

Wat betreft goofkop, volgens mij gaat er niet alleen over die udp poort data, want bij mij werkte het ook pas toen ik dmz aanzette (= alle poorten doorrouten)

• POLICE
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:41
Inmiddels werkt het allemaal prima.
Na de 1.1 patch met bijhorende .exe ;) te hebben geinstalleerd lukt het online allemaal wel.
Alleen loopt hij nog steeds traag, ik heb al de nieuwste video drivers erop.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Pagina: 1