Toon posts:

Waarom topic over the matrix gesloten?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu zal dit topic ook wel snel gesloten/dan wel verwijderd worden, maar daar verzoek ik onze af en toe enigszins overijverig modereters vriendelijk mee te wachten.

Hoewel ik aanvankelijk niet gedacht had dat er een enigszins serieuze discussie op gang zou komen vond ik dat best meevallen.

En terwijl LD er zelf nog in reageert heeft hij hem denk ik ook gesloten (hij reageert als laatste).

Maar waarom nou dicht. Ik ben een paar uur niet op GoT geweest en meteen al veel replies op dat onderwerp. Ik vind dat dat onderwerp helemaal niet gesloten hoeft te worden.

Dus ik zou zeggen: Verwijder deze topic en heropen het matrx topic.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Maar waarom nou dicht. Ik ben een paar uur niet op GoT geweest en meteen al veel replies op dat onderwerp. Ik vind dat dat onderwerp helemaal niet gesloten hoeft te worden.
Apoc2, er waren veel replies op die topic omdat hij al maanden oud was. De een-na-laatste post was van oktober ofzo. Vervolgens was er iemand die een volledig loze post onderaan plakte om een al maanden dode discussie weer in het forum te krijgen. Daarom is hij gesloten.
En terwijl LD er zelf nog in reageert heeft hij hem denk ik ook gesloten (hij reageert als laatste).
Bij het sluiten van een topic mag je een reden opgeven, die wordt dan als laatste post aan de topic geplakt.

Mocht je het er nu nog steeds niet mee eens zijn dat hij gesloten is, omdat je denkt dat er behoefte aan is de discussie na al die tijd te hervatten, vertel dat dan even.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Topicstarter
Oh foutje van mijn kant dan. Zal voortaan ff op de datum letten.

Haal deze topic ook maar weg dan.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
you're wish is my command... tenminste, tot op zekere hoogte :)

Dit topic is gesloten.