[HL2] niet te spelen zonder internet

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het ontgaat mij toch echt even allemaal. Vandaag hl2 gekocht netjes geregistreerd. dus ik denk ik ga offline en ga boven zitten met men laptop om te spelen (waar ik geen internet heb) maar je krijgt HL dus gewoon niet opgestart omdat je PERSEE moet inloggen voordat je halflife kan spelen.
Dit is toch niet normaal???
Half life 2 zonder internet
ik dacht dus ook dat je internet alleen nodig had om te regsitreren maar dus ook om te kunnen spelen? Zie ik nu iets over het hoofd :(
(http://www.gamer.nl/nieuws/24097
"Als dat eenmaal voorbij is hoef je, om singleplayer en LAN games te kunnen spelen, niet meer met het internet verbonden te zijn. ")

[ Voor 14% gewijzigd door Sjoerd op 27-11-2004 21:21 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 01:42
Zelf niet geprobeerd, maar het moet echt mogelijk zijn om (na registratie) offline te spelen:

http://steampowered.custh...2x2bDI9JnBfcGFnZT0x&p_li=

Wat betreft de post hieronder: HL2 is ook legaal offline te spelen, dus de TS lijkt mij daarmee meer geholpen dan met jouw methode. Bovendien is Valve op het moment veel mensen van Steam aan het afsluiten omdat ze een illegale versie draaiden, zelfs als ze ook een legale key hadden, dus met dat soort 'oplossingen' is het erg oppassen geblazen...

[ Voor 36% gewijzigd door Cpt.Morgan op 27-11-2004 23:02 ]

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Om de nieuwe CS:S te kunnen spelen heb ik um ook gekocht.
Maar als ik op m'n PC'tje speel zonder inet maak ik dus gewo0n gebruik van een warez versie, en dat mag, zolang je het origineel maar hebt :)

Edit:
Voor de eventuele bijdehandjes onder ons, nee die warez versie is niet via de PC gedownload want daar komt geeneens een inet kabel ;)

[ Voor 30% gewijzigd door SH4D3H op 27-11-2004 22:45 ]

• Sjoerd
  • Niet online
Ik heb dus een paar sites doorgelezen en ook die link van valve maar ik krijg men HL maar niet offline aan de gang ook niet wanneer Run in Offline Mode is ingesteld in steam.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
Er is een aantal dagen geleden een steam update geweest en sindsdien werkt het allemaal nog net wat beter hiero.

Voor die patch moest ik zorgen dat mijn steam ingelogt was, voordat ik bijvoorbeeld mijn laptop meenam naar een plek waar geen internet is. Maar nu hoeft dat niet meer, gewoon een dubbelklik op het HL2 icoon op mun desktop en het werkt als een trein.

• Sjoerd
  • Niet online
NOrmaal moet hij die patch toch autmatisch downloaden niet?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:05
Yup, als je steam opnieuw opstart.
Pagina: 1