Toon posts:

[ XP mce ] live tv wel beeld met VGA Niet met TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik live tv kijk met mijn tv out dan bevriest het beeld. Geluid loopt gewoon door.
alle knoppen op de remote zijn dan ook bevroren.

sluit ik echter mijn monitor aan op het systeem (VGA). loopt alles als een trein.

Heb de search, google, enz. enz. al gebuikt maar ik kan maar geen oplossing vinden voor dit probleem.

specs

intel p4 2,5 GHZ
512 mb ddr
hauppauge amity 2 tv kaart

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat heb je met bijvoorbeeld de GoT search en Google kunnen vinden en hielp niet?

Nieuwe drivers al eens geprobeerd? Welke videokaart heb je?

Stond er misschien iets in de Mediacentertopics die je in dit forum kunt vinden? Lees Windows Operating Systems - Policy nog even door. Staat best veel nuttige informatie in :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
IK kon gewoon niks vinden over mijn probleem. wel problemen met helemaal geen tv out beeld. maar niks met live tv problemen terwijl de rest via tv out wel goed werkt.

Maar onder tussen heb ik het probleem al opgelost.
de tv-out van mijn video kaart bleek niet helemaal goed te werken.
kaart vervangen. En nu werkt alles vlekkeloos.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 01:04:
IK kon gewoon niks vinden over mijn probleem. wel problemen met helemaal geen tv out beeld. maar niks met live tv problemen terwijl de rest via tv out wel goed werkt.

Maar onder tussen heb ik het probleem al opgelost.
de tv-out van mijn video kaart bleek niet helemaal goed te werken.
kaart vervangen. En nu werkt alles vlekkeloos.
Goed om te horen dat het opgelost is :) Zou je alleen de volgende keer dit soort dingen willen proberen voordat je een topic opent? Dit verwachten we wel van je. dit is in Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) uitgebreid na te lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.