Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij heeft de nokia 7260 en ik de nokia 7610 en heb daar een kabeltje bij.
Mijn vraag is: Kan het kabeltje van de 7610 op de 7260?
Ik heb de nieuwe driver/software van nokia.com maar doet niks? Moet ik dan ander kabeltje hebben?
Op got is er geen topic van de 7260 dus ik vraag het hier apart.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Kick: Ik heb op google niks gevonden, weet echt niemand dit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:12:
Een vriendin van mij heeft de nokia 7260 en ik de nokia 7610 en heb daar een kabeltje bij.
Mijn vraag is: Kan het kabeltje van de 7610 op de 7260?
Ik heb de nieuwe driver/software van nokia.com maar doet niks? Moet ik dan ander kabeltje hebben?
Op got is er geen topic van de 7260 dus ik vraag het hier apart.

Alvast bedankt
Nokia werkt met de nieuwe series met de zgn pop-port die usb compatible is, kabel zal niet zo'n probleem zijn.

Verwijderd

probeer het :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja tuurlijk heb ik het geprobeerd, maar of het mogelijk is, dat ik miss wat mis, of fout heb gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:16:
[...]

Nokia werkt met de nieuwe series met de zgn pop-port die usb compatible is, kabel zal niet zo'n probleem zijn.
Wat bedoel je hier? Kabeltje doet het gewoon op de 7610, alleen is de vraag of het normaal gesproken kan doen op de 7260 :?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Kijk wat het accessoire nummer van je kabel is, en kijk vervolgens op www.nokia.com of dat een ondersteunde accessoire is voor de andere telefoon. Staat hij er niet tussen, dan weet je voor 99% zeker dat het niet gaat werken.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:23:
[...]

Wat bedoel je hier? Kabeltje doet het gewoon op de 7610, alleen is de vraag of het normaal gesproken kan doen op de 7260 :?
7260 heeft hezelfde platform als de 7610 waardoor de pop-poort gelijk en dus usb compatible is
Pagina: 1