Toon posts:

email kwijt op ibook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
mijn schoonzus heeft een ibook waar ze haar mail mee ophaald, nu is ze honderden mailtjes kwijt door een error in de database, tenminste dat zegt de melding. Nu ben ik alleen bekend met de pc, maar mischien kunnen jullie mij helpen aan een tool die de email kan terugvinden en/of herstellen. De emailtjes zijn van groot belang voor haar bedrijf dus we zitten een beetje met ons handen in het haar.
Alsvast bedankt voor de reacties.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:20

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Een exacte foutmelding is wel zo prettig en eventueel een verhaal er bij hoe het gekomen is.

Verder lijkt mij die mail niet zo heel belangrijk, want anders werd er wel een backup van gemaakt ;)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Door een schoonzus. Riiiight ;)

Maarre: ontopic :P

http://www.micromat.com/tt_pro_4/tt_pro_4.html
"...esides the new features, TechTool Pro 4 also contains updated versions of its time-tested repair and diagnostic features. Like volume repair and data recovery, which can save the most important element of your computer: your data. Like its predecessor.."

[ Voor 76% gewijzigd door sjaakaq op 28-11-2004 10:12 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Welke e-mailclient?
Wel of geen Exchange?
Server of locaal?

Als dat niet bekend is kan niemand je helpen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
Als je weet waar dat programma de mailtjes bewaard, zou je zo ook nog als noodoplossing daar eens kunnen kijken.

Vormkracht10

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Laten we beginnen met: welke email client? welk OS? welke melding?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1