[OUTLOOK] Standaard Werkbalk verdwenen in Outlook 2002

Pagina: 1
Acties:

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Sinds vanochtend is in Outlook XP (v2002) mijn standaard werkbalk met knoppen als reply, forward, nieuw bericht etc. verdwenen. Ik kan me niet herinneren dat ik er iets vreemds mee heb gedaan o.i.d.

Een rechtermuisklik op de andere toolbars geeft me wel de mogelijkheid om de betreffende toolbar aan of uit te zetten, maar dit heeft geen effect.

Alleen als ik Outlook opstart met ctrl ingedrukt (Outlook Safe-mode) dan staat hij er weer bij, maar zodra ik daarna Outlook weer gewoon opstart is ie weer weg.

Is iemand bekend met dit probleem en nog liever met de oplossing hiervoor? Het is namelijk wonderbaarlijk hoe gehecht je kunt raken aan zoiets simpels als een werkbalk :)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Vreemd, meestal is het opnieuw aanzetten van de toolbar (via: View --> Toolbars) gewoon de oplossing en wanneer je dan opnieuw een bericht gaat tikken o.i.d. is de toolbar weer gewoon terug.

D'r is ook nog een optie om alles weer terug te zetten naar de 'fabrieksinstellingen'. Wellicht heb je daar wat aan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad kan je het permanent terugzetten; check even de command line opties.

Voor je dat doet:
- via Aanpassen kan je alle knoppen terugzetten
- niet gewoon per ongeluk buiten beeld gesleept? Check of er rechts een pijltje staat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Het is gelukt hoor 8)
Heb inderdaad even de commandline opties bekeken van outlook (http://www.outlook-tips.net/howto/commandlines.htm). Daar kwam ik een optie /nocustomize tegen met de beschrijving:
Starts Outlook without loading outcmd.dat (customized toolbars). With older versions of Outlook the *.fav file doesn't load
Als ik dat probeerde had ik mijn werkbalk inderdaad terug.
Heb vervolgens dat bestand outcmd.dat gerenamed in mijn profiel-mapje en nu is de balk ook weer terug als ik outlook zonder die command-line switch start.

Bedankt voor de tips! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Coyote op 28-11-2004 10:09 . Reden: url naar commandline opties toegevoegd ]