Toon posts:

[DotNet] Wat is je favoriete Wiki software?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat een Wiki relatief eenvoudig te ontwikkelen is, zijn er ERG VEEL verschillende Wiki implementaties in omloop. Wil een bestaande Wiki implementeren gaan implementeren binnen een website en kan geen keuze maken tussen al die beschikbare Wiki's.

Wat is jou favoriete dotNet Wiki software?
Of is er een Wiki ontwikkeld in een andere ontwikkelomgeving die duidelijk 'de standaard' is en gewoon veel beter is dan de rest van alle Wiki's?

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Ik heb gewerkt met de wiki-software waar WikiPedia op werkt, misschien is dat een idee? Is in PHP en MySQL, maar wel soort van een standaard omdat WikiPedia en zijn broertjes vrij groot zijn (je weet ook dat het redelijk wat kan hebben).

Rustacean

Verwijderd

Topicstarter
Deze dus: http://wikipedia.sourceforge.net/
Even uitchecken.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 16:47 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Als ik zo kijk op de site van WikiPedia, gebruiken ze MediaWiki. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Valt me op dat je veel codes handmatig in moet voeren bij zo'n wiki. Is er geen software die dit middels button ofzo heeft opgelost?

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 15:15
Het idee is juist dat de markup regels dusdanig eenvoudig zijn dat je geen tool support nodig hebt. Als je erachter komt dat je teveel markup moet mixen in je tekst, dan ben je eigenlijk verkeerd bezig. De vraag is dan alleen of jouw wiki-systeem krachtig genoeg is wat faciliteiten voor scheiding tussen tekst en grafische opmaak.

[ Voor 54% gewijzigd door Infinitive op 27-11-2004 18:32 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Topicstarter
Infinitive schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:30:
Het idee is juist dat de markup regels dusdanig eenvoudig zijn dat je geen tool support nodig hebt. Als je erachter komt dat je teveel markup moet mixen in je tekst, dan ben je eigenlijk verkeerd bezig. De vraag is dan alleen of jouw wiki-systeem krachtig genoeg is wat faciliteiten voor scheiding tussen tekst en grafische opmaak.
Begrijp wat je bedoelt. Kan beter alles opdelen op verschillende pagina's.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Wat heeft dit verder met .Net te maken? Of met programmeren in het algemeen?

>> Software Algemeen

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ben ook wel een voorstander van MediaWiki. Ik heb ook een redelijk aantal Wiki's uitgeprobeerd; maar deze biedt toch de meeste snelheid en bug-updates :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1