Ik heb een dual Celeron ergens staan die een CS server draait. Maar hij heeft nog power, geheugen en bandbreedte over om nog een HL-mod te draaien.
Ik heb een tijdje FLF gedraait en daar kwam aardig wat publiek op af, maar na een tijdje niet meer. Nu draai ik FireArms, maar daar komt echt helemaal niemand op af.
Is er misschien een clan of andere spelers groep die graag hun eigen public server willen?
Een clan krijgt dan rcon. En als ik het ze kan vinden kunnen we het misschien uitbreiden naar wat meer, zoals hosting voor hun clanwebsite ofzo (PHP, PostgreSQL, cgi-bin, pop3).
Dus geen CS, maar een andere mod, en een toffe club gasten.
Je kan de snelheid uittesten door CS te spelen op dit ip: 130.161.36.97
En nu firearms op hetzelfde ip, alleen port 27025.
Mail me aub als je geintereseerd bent.
Ik heb een tijdje FLF gedraait en daar kwam aardig wat publiek op af, maar na een tijdje niet meer. Nu draai ik FireArms, maar daar komt echt helemaal niemand op af.
Is er misschien een clan of andere spelers groep die graag hun eigen public server willen?
Een clan krijgt dan rcon. En als ik het ze kan vinden kunnen we het misschien uitbreiden naar wat meer, zoals hosting voor hun clanwebsite ofzo (PHP, PostgreSQL, cgi-bin, pop3).
Dus geen CS, maar een andere mod, en een toffe club gasten.
Je kan de snelheid uittesten door CS te spelen op dit ip: 130.161.36.97
En nu firearms op hetzelfde ip, alleen port 27025.
Mail me aub als je geintereseerd bent.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter