Toon posts:

deuk in ipod scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zo'n half jaar geleden een Ipod 15GB gekocht (met touch draaischijf).
Maar nu heb ik in de zomervakantie een pixeldeuk op gelopen in mijn lcd schermpje van mijn ipod. dat zorgte er voor dat ik nu ook een regenboog aan onderkant en bovenkant heb...daarnaast is me batterij ook een beetje aan het minderen...oftewel ik heb hard een reperatie beurtje nodig
Mijn vraag aan jullie is waar kan ik dat laten doen, heb zelf al via google op reperatie ipod of op apple.com gekeken maar daar word ik niet echt wijzer van.
de preciese aankoop weet ik niet meer maar het was zeker binnen het half jaar...zou dat nog onder garantie vallen zo niet kan dat toch nog gemaakt worden onder betaling uiteraard?

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want het is behoorlijk lelijk bij zo'n mooi apperaat!

trouwens hier onder nog een vaag plaatje maar wel duidelijk de deuk te zien!
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gezz0/ipod_deuk.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Garantie kun je denk ik vergeten. Tis duidelijk te zien dat het gevalletje -eigen schuld- is. Maar ik zou ook zeker eerst informeren naar de kosten, anders beter nieuwe kopen als je je erg irriteert.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
informeren was eigenlijk ook de vraag....waar moet ik dat doen? :?

en zou dat lcdtje vervangen duurder zijn dan een nieuwe ipod kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

oscarvdb

and like that...

Apple site
Technische ondersteuning
Voor technische ondersteuning per telefoon neem je contact op met 0900 7777 703.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt dat zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kun je al je onderdelen voor de iPods los bestellen. Voor jouw iPod 3G kost een display dus 105 euro, en de arbeidskosten voor het monteren zijn 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
105 euro..pfuh. dan zou ik persoonlijk even doorsparen voor een nieuwe 4g/5g iPod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

oscarvdb

and like that...

Tomaat schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:23:
105 euro..pfuh. dan zou ik persoonlijk even doorsparen voor een nieuwe 4g/5g iPod
Of eerst even kijken wat ze bij Apple Tech Support zeggen in plaats van meteen naar 3rd party suppliers te gaan...

[ Voor 10% gewijzigd door oscarvdb op 28-11-2004 14:39 ]

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple kon mijn display ook maken, maar dat was toen 230 eurootjes. Hmm, dat zet je echt tot nadenken. Reactie is ook van hun zijde: Meneer u kunt het beste een nieuwe kopen.

Als je de 40G hebt is die 105 nog wel op te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb ook zon regenboog boven en onder aan mn scherm. Als sinds ik hem kocht. Alleen in daglicht btw. Volgens mij is dat redelijk normaal (gepolariseerd licht).
Pagina: 1