Gister liep ineens mn WinXP "vast" uit het niets, kon bepaalde keydingen niet meer doen, dus toen heb ik gereboot. Als XP vervolgens opstart blijft hij heel lang hangen in het scherm "windows wordt gestart". Vervolgens kan ik wel inloggen maar zodra ik dan op mn bureaublad ben aangekomen is mn taakbalk disabled en start er een teller "Remote Procedure Call onverwacht afgesloten" die na 60 seconden mn computer weer afsluit. Dit is in veilige modus precies hetzelfde, ik kan dus vrij weinig.
Wat ik wel kan doen is de taskmanager opvragen, en de windows verkenner; maar dit heeft vrij weinig zin omdat ik maar 60 seconden heb om iets te doen.
Ik had een virusscan (Mcafee)draaien up-to-date, en SP2 geinstalleerd, en ik draai 1x in de zoveel tijd adaware, maar blijkbaar mocht het niet baten.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik het zou kunnen oplossen?
Wat ik wel kan doen is de taskmanager opvragen, en de windows verkenner; maar dit heeft vrij weinig zin omdat ik maar 60 seconden heb om iets te doen.
Ik had een virusscan (Mcafee)draaien up-to-date, en SP2 geinstalleerd, en ik draai 1x in de zoveel tijd adaware, maar blijkbaar mocht het niet baten.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik het zou kunnen oplossen?