Hoe een msi installer editten?

Pagina: 1
Acties:

• mcdennem
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-08 22:39
Ik heb het spel larry- magna cum laude.
Het zijn 4 cd's en de inhoud hiervan wil ik op 1 dvd zetten, zodat als je de dvd plaatst, hij automatisch het hele spel installeert en niet telkens om disk2, disk3 of disk4 vraagt.
Nu heb ik vernomen dat je de msi installer moet editten, maar ik heb geen idee hoe. Kan iemand mij vertellen hoe?

Verwijderd

Dat kan onder andere met Orca uit de Windows Platform SDK. Helaas is dat een flinke download.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
volgens mij kun je ook dingen doen met de Masai editor.

http://www.tucows.com/preview/338958.html

[ Voor 30% gewijzigd door maratropa op 27-11-2004 14:59 ]

specs

• mcdennem
gladiool schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:58:
volgens mij kun je ook dingen doen met de Masai editor.
ik heb inderdaad al met de masai editor zitten *knoeien*, maar aangezien ik hierin nogal een noob ben, weet ik niet waar ik moet beginnen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wise Package Studio kan dit ook wel denk ik.
[google=modify .msi file] levert ook veel resultaten over soortgelijke problemen.

Wat heb je zelf al gevonden? En geprobeerd?
mcdennem schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:59:
[...]
ik heb inderdaad al met de masai editor zitten *knoeien*, maar aangezien ik hierin nogal een noob ben, weet ik niet waar ik moet beginnen.
Dit is geen excuus om je vraag hier zondermeer neer te zetten.
Registratievoorwaarden en faq
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.

[ Voor 69% gewijzigd door sanfranjake op 27-11-2004 15:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• mcdennem
Mijn opmerking was inderdaad erg kort door de bocht, excuses.

Om even te verduidelijken:

Ik heb de msi installer geopend met de masai editor en heb gezocht naar een feature waarin je de disk-swapping kunt editten. Maar niets gevonden.

Is het nietmakkelijker om een geheel nieuwe installer aan te maken?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
mcdennem schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:00:
Is het nietmakkelijker om een geheel nieuwe installer aan te maken?
Dat zou je ook kunnen doen met een dergelijk programma. Heb zelf nog geen .msi gesnapshot, maar lijkt me dat dat ook wel moet kunnen B)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het lijkt me trouwens dat dit meer iets voor Software Algemeen is - ik ga dit topic dan even stiekempjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-08 21:22

wvdburgt

MacOS all the way baby!

veel modjes hierzo:P
anyway, ik dacht dat als je de cd's inhoud in een map doet en dan brand ook ging? of heb ik dit mis?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl https://bestroadtrips.nl

Verwijderd

lammmetak schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 19:53:
veel modjes hierzo:P
anyway, ik dacht dat als je de cd's inhoud in een map doet en dan brand ook ging? of heb ik dit mis?
Bij UT 2004 werkte dit, maar dan moest je ook de setup.exe file van de DVD versie hebben, en bij het spel van de TS bestaat deze niet voor zover ik weet, dus zal dit ook niet lukken.
Pagina: 1