Toon posts:

World of Wacraft beta kit pre order

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op het forum van WOW eu dat uk niet naar buitenland zend ik wil weten of dit wel zo is want zo kan ej nog de beta key krijgen.
dus er zullen vast wel mensen zijn die besteld hebben voor die key te krijgen dus laat me ff weten.

peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest je hier nou een nieuwe thread voor make,kijk ens effe in de normale wow thread,daar is die vraag al genog keer beandwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet nie hoe dit allemaal werkt en als ik moet spitte tusse 800 reply's ben ik wellanger bezig dan iemand gewoon ff zegt wat hij weet toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel via een vriend die in een van die landen woont,betaal hem via paypal ofzo en laat hem je het spel toesture(zelf heb ik gewoon bij db besteld,wat maakt die beta toch uit,komt toch weer een wipe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:49:
ja ik weet nie hoe dit allemaal werkt en als ik moet spitte tusse 800 reply's ben ik wellanger bezig dan iemand gewoon ff zegt wat hij weet toch :p
Welkom :)

Je kan ieder topic doorzoeken met de Topic Search. Die kan je aantreffen onder het vergrootglas bovenaan ieder topic. Waarschijnlijk kom je er dan wel uit.

Dit topic is gesloten.