ik heb sinds kort ( 1 weekje ) hl2 en cssource op me pc staan,
installatie verliep soepel en het spel draaide gewoon maar de dag erop wou ik weer een potje cssource spelen nou viel mij op dat sommige ramen en andere textures gewoon zwart waren, ik dus even textures op high gezet alles goed niks mis volgende dag zelfde probleem textures weer op middle gezet weer alles goed.
nou blijf dit probleem zich aandoen en ik weet niet waar het aan ligt want na een reinstall was het weer het zelfde aan de dvd licht het ook niet want ik heb ook eens de versie van me neef erop gehad en daar bleef dit probleem aanhouden.
Hl2 draait wel gewoon goed ( zelfs op high )
Vga kaart :
Asus v7700ti D nvidia gforce 2 Ti
Nieuwste drivers
het kaartje is al redelijk oud en er zit al een nieuwe koeler op omdat de oude kapot was.
mobo: asus p4p800se
proc: p4 2.8 ( prescott )
geheugen: transcend 512mb 400mhz ddr
en alles is goed gekoeld !
is nu de kaart kapot of kan hij spel niet goed draaien?
installatie verliep soepel en het spel draaide gewoon maar de dag erop wou ik weer een potje cssource spelen nou viel mij op dat sommige ramen en andere textures gewoon zwart waren, ik dus even textures op high gezet alles goed niks mis volgende dag zelfde probleem textures weer op middle gezet weer alles goed.
nou blijf dit probleem zich aandoen en ik weet niet waar het aan ligt want na een reinstall was het weer het zelfde aan de dvd licht het ook niet want ik heb ook eens de versie van me neef erop gehad en daar bleef dit probleem aanhouden.
Hl2 draait wel gewoon goed ( zelfs op high )
Vga kaart :
Asus v7700ti D nvidia gforce 2 Ti
Nieuwste drivers
het kaartje is al redelijk oud en er zit al een nieuwe koeler op omdat de oude kapot was.
mobo: asus p4p800se
proc: p4 2.8 ( prescott )
geheugen: transcend 512mb 400mhz ddr
en alles is goed gekoeld !
is nu de kaart kapot of kan hij spel niet goed draaien?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."