Ik heb laatst een oude pc terug boven gehaald en terug ineen gestoken, deze was kapot gegaan nadat ik er een hd probeerde bij te steken. Het gaat over een medion pc. Nu geeft hij een zwart scherm, meer niet, aan wat kan dat liggen?
Verwijderd
Stom misschien maar, je videokaart zit er wel goed in? Je had de stekker niet in het stopcontact zitten toen je de kapotte hd verving? Wat deed de pc toen je de kapotte hd nog niet had vervangen? Oftewel, meer info. asje 
edit:
misschien heb je hier ook wat aan
edit:
misschien heb je hier ook wat aan
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 14:39 ]
Videokaart steekt er zo goed mogelijk inVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:37:
Stom misschien maar, je videokaart zit er wel goed in? Je had de stekker niet in het stopcontact zitten toen je de kapotte hd verving? Wat deed de pc toen je de kapotte hd nog niet had vervangen? Oftewel, meer info. asje
tja, dan wordt het één voor één componenten vervangen tot het werkt denk ik
ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Ik denk dat er een aambeeld op gevallen is, of een groot blok met opschrift "10T".
Test eens wat dingen, dat weet je toch wel? Als tweaker heb je vast nog wel ergens wat extra RAM om mee te testen, of een videokaartje.
Test eens wat dingen, dat weet je toch wel? Als tweaker heb je vast nog wel ergens wat extra RAM om mee te testen, of een videokaartje.
Ik denk dat het de processor is die doordat de koeler er op vast geplakt is er niet goed in gaat, ik heb al meer pogingen ondergaan om de processor los te krijgen zonder weinig succes. Maar ik ga is proberen een andere processor er in te steken
Met zo'n topicstart kunnen we écht niks, sorry. Kijk eerst hier eens hoe je een dergelijk topic moet beginnen opdat we je kunnen helpen: PMG Beleid
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()