Toon posts:

PC geeft zwart scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een oude pc terug boven gehaald en terug ineen gestoken, deze was kapot gegaan nadat ik er een hd probeerde bij te steken. Het gaat over een medion pc. Nu geeft hij een zwart scherm, meer niet, aan wat kan dat liggen?

Verwijderd

Stom misschien maar, je videokaart zit er wel goed in? Je had de stekker niet in het stopcontact zitten toen je de kapotte hd verving? Wat deed de pc toen je de kapotte hd nog niet had vervangen? Oftewel, meer info. asje :)

edit:
misschien heb je hier ook wat aan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:37:
Stom misschien maar, je videokaart zit er wel goed in? Je had de stekker niet in het stopcontact zitten toen je de kapotte hd verving? Wat deed de pc toen je de kapotte hd nog niet had vervangen? Oftewel, meer info. asje :)
Videokaart steekt er zo goed mogelijk in :), de hd was nooit echt kapot die gebruik ik nu momenteel in me nieuwe pc en die werkt nog goed. Ik wou er een hd bijsteken van 3 gig (voor linux) maar doordat het een mini mini case was moest ik de processor eruit halen. Met de processor zelf is niks mis maar hij zit wel goed vast op de koeler. Nadat ik dan alles terug gezet heb (is ondertussen al jaartje geleden) gaf hij niks meer, een zwart scherm.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 14:05
tja, dan wordt het één voor één componenten vervangen tot het werkt denk ik ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Ik denk dat er een aambeeld op gevallen is, of een groot blok met opschrift "10T".

Test eens wat dingen, dat weet je toch wel? Als tweaker heb je vast nog wel ergens wat extra RAM om mee te testen, of een videokaartje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het de processor is die doordat de koeler er op vast geplakt is er niet goed in gaat, ik heb al meer pogingen ondergaan om de processor los te krijgen zonder weinig succes. Maar ik ga is proberen een andere processor er in te steken :)

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist nieuw ram dingetje getest en een heel oude pci videokaart maar geen succes. Dan blijft de processor over. Wel totaal geen idee hoe ik de processor ga los krijgen? Die is vastgeplakt met een zwart goedje.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 14:53 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Met zo'n topicstart kunnen we écht niks, sorry. Kijk eerst hier eens hoe je een dergelijk topic moet beginnen opdat we je kunnen helpen: PMG Beleid

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Open overigens gerust een nieuw topic. Dit is niet om je dwars te zitten maar om het voor iedereen incl. jezelf zo duidelijk mogelijk te maken. Zo wordt je het snelst geholpen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.