Problemen met MX900 muis

Pagina: 1
Acties:

• Jurgle
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-01 10:16

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Hallo allemaal,

Na een zoektocht door Google en de bestaande GOT topics kom ik toch weer uit met een vraag stellen in een nieuw topic.

Het gaan om een Logitech MX900 for Bluetooth muis. Deze heb ik gekocht als onderdeel van de Logitech Cordless Desktop MX for Bluetooth.

Het installeren van die twee gaan moeiteloos. Ook de software installeren verloopt goed. Maar dan begint de ellende. In het login scherm van Windows doet de muis het nog, maar als je ingelogd bent en het blauwe scherm wordt vervangen door je desktop, beweegt de muis niet meer. Het toetsenbord functioneert wel (ook bluetooth).

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe?

PS De muis heeft wel 1 keer gewerkt na inloggen, maar nu wil die niet meer. Ook niet na de reconnect stappen uit de Logitech manual.

edit:
d-t vaudtje

[ Voor 3% gewijzigd door Jurgle op 27-11-2004 13:52 ]

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Indien je de drivers van Logitech hebt geinstalleerd, gooi die er eens terug af en probeer zonder drivers.

Is reeds meerdere keren voorgekomen dat er problemen waren met de drivers van Logitech. Ik moet wel zeggen dat het in die gevallen niet om de bluetooth ging.

Succes! ;)

• Jurgle

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Dit zal ik als laatste optie proberen. Het probleem is dat zonder die drivers, die ontelbare hoeveelheid aan knoppen het niet doet.

Weet iemand anders een oplossing waarbij de drivers behouden blijven?

My opinions may have changed but not the fact that I am right ― Ashleigh Brilliant

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Misschien een overbodige vraag, maar heb je de laatste drivers van Logitech geprobeerd of degene van de driver CD?

Senile! Senile Oekaki

• Jurgle

Jurgle

100% Compatible

Topicstarter
Het probleem is opgelost en ik zal hier even de oplossing presenteren voor mensen die tegen hetzelfde probleem oplopen.

De drivers (SetPoint) die meekomen van mijn CD zijn versie 1.02. Op het Logitech web zijn twee versies beschikbaar: SetPoint 1.05 MET bluetooth stack en 2.14 ZONDER bluetooth stack. (op de cd is ook MET).

Als je een goede virusscanner hebt, moet je deze (blijkbaar) uitzetten voor installatie.

Als je WinXP ServicePack 2 (of hoger) hebt, moet je eerst de WinXP bluetooth stack uninstallen, daarna die van Logitech erop. Zonder de Logitech stack werkt het ook, maar schijn je minder functies te hebben, die bij de Logitech hardware zit.

Als je zonder actieve virusscanner installeert gaat alles goed.

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Hoe is de WinXP Bluetooth stack te uninstallen?
Pagina: 1