Ik heb dit een half jaar of langer geleden al eens per mail verstuurd, en later eens nagevraagd.. toen werd er geantwoord dat er nog naar gekeken zou worden, ik ben echter bang dat het toen door mij verstuurde mailtje domweg kwijt is. Vandaar dat ik de suggestie hier nog een keer doe.
In de FAQ staan voor Delphi ook boeken. Naar mijn bescheiden mening mogen de boeken van Marco Cantù hier niet ontbreken, met name 'Mastering Delphi', ook wel de 'Delphi bijbel' genoemd.
Ze zijn er in verschillende smaken:

Mastering Delphi 6
Publisher: Sybex Inc.
ISBN: 0-7821-2874-2
Published: End of July 2001

Mastering Delphi 7
Published: February 26th 2003
Verder zou ik voor (Turbo) Pascal willen aanraden:
Programmeren in Borland Pascal
Jeff Duntemann
ISBN: 90-395-09938-X
De boeken van Cantù zijn weliswaar dikke pillen, maar helder geschreven en behandelen praktisch elk aspect van Delphi. Denk hierbij ook aan zaken als 'hoe de IDE te gebruiken'. Absolute aanraders voor iedereen die ooit wat met delphi wil, imo.
Wie weet er, naast deze boeken en de boeken genoemd in de FAQ, nog meer goede boeken voor Delphi?
In de FAQ staan voor Delphi ook boeken. Naar mijn bescheiden mening mogen de boeken van Marco Cantù hier niet ontbreken, met name 'Mastering Delphi', ook wel de 'Delphi bijbel' genoemd.
Ze zijn er in verschillende smaken:

Mastering Delphi 6
Published: End of July 2001

Mastering Delphi 7
Published: February 26th 2003
Verder zou ik voor (Turbo) Pascal willen aanraden:
Programmeren in Borland Pascal
Jeff Duntemann
ISBN: 90-395-09938-X
De boeken van Cantù zijn weliswaar dikke pillen, maar helder geschreven en behandelen praktisch elk aspect van Delphi. Denk hierbij ook aan zaken als 'hoe de IDE te gebruiken'. Absolute aanraders voor iedereen die ooit wat met delphi wil, imo.
Wie weet er, naast deze boeken en de boeken genoemd in de FAQ, nog meer goede boeken voor Delphi?