C & Q Probleem

Pagina: 1
Acties:

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Heb een nieuw mobo maar met een probleem. ( MSI K8N Platinum ) rest is het zelfde gebleven zie onderschrift.

Nu het probleem:

Cool & Quit loopt in eerste instantie goed alleen dat als ik mijn energie niveau op Thuis/Kantoor zet schakeld hij niet over op 2000 Ghz.
Op de site van AMD al nieuwe amd driver gedownload maar ook dat werkte niet.
In prensiepe staat mijn C & Q dus altijd aan.
Dat wil ik niet omdat ik ook veel videobewerking doe en ik regelmatig een game speel.
Het werkt overigens ook niet als ik het energie niveau op prestatie zet.

Verder alle nieuwste drivers al geprobeerd schone installatie geprobeerd.

Gadget Freak

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Het kan aan mij liggen hoor maar is het niet zo dat Cool & Quiet de frequentie van de processor automatisch aanpast naar mate er meer nodig is (dus met videobewerking en gamen)?

[ Voor 11% gewijzigd door Ruzor op 27-11-2004 13:05 ]

[This is what you get when you mess with us]

• magier76
Ja klopt maar dan heb je zelf de energie instellingen volgens mij veranderd naar minimaal energie verbruik.
Maar niet als ik hem op prestatie heb staan of op gewoon thuis/kantoor. dan moet hij op normale waarde draaien.

Gadget Freak

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

magier76 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:07:
Ja klopt maar dan heb je zelf de energie instellingen volgens mij veranderd naar minimaal energie verbruik.
Maar niet als ik hem op prestatie heb staan of op gewoon thuis/kantoor. dan moet hij op normale waarde draaien.
Ik snap wat je probleem is, maar waarom zou je dat handmatig willen doen als het automatisch voor je wordt gedaan?

• magier76
Het hoort zo niet te werken.
En het moet goed werken werken vooral met videobewerking vind ik het irritant en branden met nero geeft ook wel eens een problemen.
Als ze een functie uit vinden moet het ook naar wens werken op mijn vorige mobo werkte alles perfect. dus moet dat nu ook werken.

Gadget Freak

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

magier76 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:14:
Het hoort zo niet te werken.
En het moet goed werken werken vooral met videobewerking vind ik het irritant en branden met nero geeft ook wel eens een problemen.
Als ze een functie uit vinden moet het ook naar wens werken op mijn vorige mobo werkte alles perfect. dus moet dat nu ook werken.
Maar is het probleem nu dat de frequentie niet automatisch wordt aangepast of dat je het altijd handmatig wilt doen en dat dat niet werkt?

• magier76
dat het niet automatisch gaat. Ik krijg hem alleen op 2000 Ghz als ik c&q in de bios uit zet

[ Voor 4% gewijzigd door magier76 op 27-11-2004 15:00 ]

Gadget Freak

Pagina: 1