[XPHOME] Bottleneck vinden*

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Notoxic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06-2024
Hoi ,
al enige tijd probeer ik de bottelneck op mijn pc te vinden ik weet echter niet hoe ik dat aan moet pakken . Zijn daar nog programmas voor ?(ik heb niets kunnen vinden ).

Mobo : Asus p4p800
Proc : Pentium 4 3.0 ghz 512kb 800mhz fsb
geheugen: 2x 256MB Kingston pc 3200 cl2 en 2x 256MB Twinmos pc 3200 cl2 beiden DDR , ze staan op 400mhz data rate wat in totaal 4700MB/s bandbreedte geeft.
Videokaart:Club 3d radeon 9800Xt 256MB
HD :Maxtor 6l080j4 80GB 7200rpm
Onder WIN XP HOME

Ik heb zelf zo`een donkerbruin vermoeden dat de bottelneck HD is , maar weet het niet zeker .........

Verwijderd

Waarvoor wil je hem gebruiken? Gamen, aan de videokaart te zien?
Welke voeding heb je?

Verwijderd

Graag wat meer info over welke toepassing je het hebt... Zo is je HD áltijd de bottleneck

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-04 17:50
Vage vraag. Welke toepassingen heb je het over? Games, mp3'tjes spelen, 3d-maxen, dvd's rippen?

En waarom wil je dat zo graag weten, is je systeem langzaam naar jouw idee?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is er met je pc aan de hand? Al eens in Windows Crash/Memory dumps FAQ, Windows XP en 2000 BSOD guide en Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. gekeken?

we verwachten op GoT dat je wat eigen initiatief toont bij het openen van een topic. dit kan je nalezen in Windows Operating Systems - Policy. Ook je OS had in de titel moeten staan. Dit zet ik er nog even in. Verder ga ik dit topic sluiten, omdat er veel info mist. Lees ook Registratievoorwaarden en faq nog even door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.