Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een site voor mijn weerstation.
Nu ben ik echt geen noob op het gebied van websites maken in xhtml en css maar met dit probleem loop ik al een paar dagen te klungelen en het wil maar niet lukken.
Ik heb al voorbeelden van internet gehaald met een soortgelijke opbouw maar steeds gaat het niet goed.
Nu er een paar experts naar kijken hoop ik dat het op te lossen is..
Probleem: Ik heb rechts een verticale balk zitten die ik wil laten doorlopen maar dit wil mij niet lukken. Ik zou het probleem makkelijk kunnen oplossen door de hele rambam in een tabel te drukken maar dit is nu eenmaal niet zo netjes.
Hieronder een plaatje van de website en wat ik bedoel:

Voor de testversie van de website met de code kun je hier klikken:
website
opmaak.css
Hopelijk kan iemand mij helpen...mijn dank is groot
!!
Ik ben bezig met het maken van een site voor mijn weerstation.
Nu ben ik echt geen noob op het gebied van websites maken in xhtml en css maar met dit probleem loop ik al een paar dagen te klungelen en het wil maar niet lukken.
Ik heb al voorbeelden van internet gehaald met een soortgelijke opbouw maar steeds gaat het niet goed.
Nu er een paar experts naar kijken hoop ik dat het op te lossen is..
Probleem: Ik heb rechts een verticale balk zitten die ik wil laten doorlopen maar dit wil mij niet lukken. Ik zou het probleem makkelijk kunnen oplossen door de hele rambam in een tabel te drukken maar dit is nu eenmaal niet zo netjes.
Hieronder een plaatje van de website en wat ik bedoel:

Voor de testversie van de website met de code kun je hier klikken:
website
opmaak.css
Hopelijk kan iemand mij helpen...mijn dank is groot