Budget camera met beweegbaar scherm

Pagina: 1
Acties:

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-01 16:30
Ik ben voor sinterklaar opzoek naar een kleine camera van ongeveer (± 250 euro) en die een scherm heeft welke ook beweegbaar is. Zodat je hem kan draaien als je bijv. last hebt van zonlicht.

Het aantal MP maakt niet zoveel uit, maar de ondergrens is 3.0. Welke camera's hebben dit? Ik kwam alleen op de BenQ DC S30, maar volgens mij is dit een beetje erg schraal.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Canon A80 heeft het ook, al zal 'ie een tikkie duurder zijn

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-01 16:30
hmm, die is idd. wel een beetje duur. Zo ver gaat mijn budget niet.. De A85 had het niet, dat is wel jammer.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09

Rudedadude

Maybe we were born to run

Kun je beter op zoek gaan naar reviews van camer'a die een goed display hebben dat ook nog redelijk te gebruiken is in het zonlicht of gewoon met iets minder genoegen nemen: digitale camera's hebben ook gewoon een eye view finder en dan heb je er dus geen last van zonlicht.

bovendien is het bijna winter dus zoveel zonlicht is er ook weer niet :P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Voor dat geld moet je in Duitsland toch wel een a80 kunnen halen?

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26
pricewatch: Canon PowerShot A80 (4MP, 3x zoom, 38-114mm, f/2.8-4.9) Of hier in Nederland, voor E250,- bij de goedkoopste.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Pagina: 1