Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Hij gebruikt dus duidelijk NIET je nieuwste Matrox driver. Als dat zo was, dan had je wel meer frames gehad. Check de logs zou ik zeggen (/var/log/XFreeblablabla) Kijk of hij de driver wel laadt. Ook kun je checken of de GLX extentie wel wordt geladen. Die heb je ook nodig voor OpenGL.
GLX en DRI laadt hij allemaal wel, geen idee waarom hij het niet doet, die driver heb ik geinstalleerd en die leest hij wel in. Geen idee wat er aan de hand is.
Verwijderd
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik met een G200. Met xfree4 heb je geen 3d support, alleen 2d. Met de oudere xfree heb je wel 3d support.
Dat is niet waar. Met Xfree 4 heb je wel degelijk 3D-support, betere zelfs dan met Xfree3.3.x. Je moet alleen wel een kernel-module installeren die bij je kaart past, voor de G200 en G4x0 is dat mga.o. Bij de nieuwste 2.4kernels is dat een optie bij het compileren: Zet DRI aan en de module voor je kaart.Op woensdag 03 januari 2001 23:24 schreef Zemanova het volgende:
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik met een G200. Met xfree4 heb je geen 3d support, alleen 2d. Met de oudere xfree heb je wel 3d support.
He who has a shady past knows that nice guys finish last.
Voor meer info kun je in deze mailing list zoeken: http://lists.sourceforge.net/mailman/listinfo/dri-users
He who has a shady past knows that nice guys finish last.
Ik ga eens kernel 2.4.0 installeren met DRI support, lijkt me een slim begin
.
Ook effe agp ondersteuning aanzetten.
Hopelijk doet hij het dan!
Ook effe agp ondersteuning aanzetten.
Hopelijk doet hij het dan!
Pagina: 1