Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Dit wordt een topic waar iedereen zijn MENING gaat geven en waar je toch niks aan heb, ik raad je aan op benchmark sites te gaan kijken.
Verwijderd
neem gewoon een 6800le en neem er gelijk voor het geld wat je over hebt een arctic vga silencer bij, pipes opengooien en je heb een super kaart.. eentje die beter is als de 6600
ja, prop er zolang een ouwe pci in, heb je igg beeld. en weekje niet gamen. kan toch?
maar dan zou ik wel er nu vast 1 preorderen zodat je bij de 1e zending zit
enig idee hoe erg dat is?? een weekje niet gamen...sharkzor schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:44:
ja, prop er zolang een ouwe pci in, heb je igg beeld. en weekje niet gamen. kan toch?
pleur dr wel een oude g mx440
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Dit kun je zelf toch wel beslissen? Verwacht je nu dat we allemaal gaan vertellen wat wij zouden doen? tis gewoon een afweging die je zelf moet maken.
iig, ik zou idd even wachten of gewoon een kaart van iemand lenen . Misschien zelf een deal maken met een winkel voor een tijdelijke kaart oid? Ze hebben vast wel een oude Gf3 testkaart oid liggen. ( Wel borg betalen uiteraard
)
iig, ik zou idd even wachten of gewoon een kaart van iemand lenen . Misschien zelf een deal maken met een winkel voor een tijdelijke kaart oid? Ze hebben vast wel een oude Gf3 testkaart oid liggen. ( Wel borg betalen uiteraard
Verwijderd
JE kan toch wel even wachten??? En als je een andere kaart wilt nemen omdat je een weekje moet wachten
Verwijderd
Koop een 9800 pro (256bit) voor +- 200€ en investeer de rest van het geld in een extra reepje 512MB DDR want ik zie dat je maar 512 hebt.
Je zal het verschil merken!
6800le is beter dan de 9800pro en nog eens naar 6800 waarden te krijgen ook.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:16:
Koop een 9800 pro (256bit) voor +- 200€ en investeer de rest van het geld in een extra reepje 512MB DDR want ik zie dat je maar 512 hebt.
neem een 6800le en probeer em te modden, is ie niet modbaar, ruil em dan om voor een 6600gt (die tegen die tijd vast wel leverbaar is...
)
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Verwijderd
Ja sorry hoor, maar dit vind ik dus niet kunnen. Nog een graadje erger is de kaart mollen en 'm dan nog proberen om te ruilen. Als de kaart doet wat ie moet doen, heb je verder geen recht van spreken vind ik.qrazi schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:55:
neem een 6800le en probeer em te modden, is ie niet modbaar, ruil em dan om voor een 6600gt (die tegen die tijd vast wel leverbaar is...)
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Gewoon een aantal reviews/roundups lezen. Zoek even met Google of neem een kijkje op www.tomshardware.com
Gewoon een aantal reviews/roundups lezen. Zoek even met Google of neem een kijkje op www.tomshardware.com
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()