Nieuwe agp-kaart in 4 dagen.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:51
Het probleem :

Ik was in de veronderstelling dat de agp kaart 6600GT nu wel te koop zou zijn in enkele webwinkels. Deze geven allemaal aan dat de kaart pas laat in de volgende week verwacht wordt.
Ik had mn eigen kaart 9600pro 256 al verkocht en ben m maandag of dinsdag kwijt.
Welke kaart moet/kan ik nemen?
budget is max 265 euro

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Verwijderd

6800LE is ook wel een goede keuze, vooral als je de pipes open kunt gooien

Verwijderd

Dit wordt een topic waar iedereen zijn MENING gaat geven en waar je toch niks aan heb, ik raad je aan op benchmark sites te gaan kijken.

Verwijderd

neem gewoon een 6800le en neem er gelijk voor het geld wat je over hebt een arctic vga silencer bij, pipes opengooien en je heb een super kaart.. eentje die beter is als de 6600 :)

Verwijderd

zit een week zonder kaart en gewoon geduld hebben daar hebde achteraf geen spijt van

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
ja, prop er zolang een ouwe pci in, heb je igg beeld. en weekje niet gamen. kan toch?
maar dan zou ik wel er nu vast 1 preorderen zodat je bij de 1e zending zit ;)

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:51
sharkzor schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 10:44:
ja, prop er zolang een ouwe pci in, heb je igg beeld. en weekje niet gamen. kan toch?
maar dan zou ik wel er nu vast 1 preorderen zodat je bij de 1e zending zit ;)
enig idee hoe erg dat is?? een weekje niet gamen...
pleur dr wel een oude g mx440 8)7 in...

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Dit kun je zelf toch wel beslissen? Verwacht je nu dat we allemaal gaan vertellen wat wij zouden doen? tis gewoon een afweging die je zelf moet maken.

iig, ik zou idd even wachten of gewoon een kaart van iemand lenen . Misschien zelf een deal maken met een winkel voor een tijdelijke kaart oid? Ze hebben vast wel een oude Gf3 testkaart oid liggen. ( Wel borg betalen uiteraard :P )

Verwijderd

JE kan toch wel even wachten??? En als je een andere kaart wilt nemen omdat je een weekje moet wachten :?

Verwijderd

Koop een 9800 pro (256bit) voor +- 200€ en investeer de rest van het geld in een extra reepje 512MB DDR want ik zie dat je maar 512 hebt.
Je zal het verschil merken!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:16:
Koop een 9800 pro (256bit) voor +- 200€ en investeer de rest van het geld in een extra reepje 512MB DDR want ik zie dat je maar 512 hebt.
Je zal het verschil merken!
6800le is beter dan de 9800pro en nog eens naar 6800 waarden te krijgen ook.

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
neem een 6800le en probeer em te modden, is ie niet modbaar, ruil em dan om voor een 6600gt (die tegen die tijd vast wel leverbaar is... :) )

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Verwijderd

qrazi schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:55:
neem een 6800le en probeer em te modden, is ie niet modbaar, ruil em dan om voor een 6600gt (die tegen die tijd vast wel leverbaar is... :) )
Ja sorry hoor, maar dit vind ik dus niet kunnen. Nog een graadje erger is de kaart mollen en 'm dan nog proberen om te ruilen. Als de kaart doet wat ie moet doen, heb je verder geen recht van spreken vind ik.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Gewoon een aantal reviews/roundups lezen. Zoek even met Google of neem een kijkje op www.tomshardware.com :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.