Toon posts:

Programma om statistische grafieken te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma om statistische grafieken te maken voor een project voor school. We hebben het verloop van de wereldrecords schaatsen van de afgelopen 100 jaar, en die moeten we in een grafiek verwerken. Ik heb al gezocht maar ik kom alleen maar programma's tegen die van wiskundige functies enz. een grafiek kunnen maken.

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
excell ?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niet iets wat iets makkelijker is?

Verwijderd

Pen en papier dan?

Makkelijk dan excel kan het bijna niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

"Elk" analytisch programma kan dit, net als inderdaad Excel en dergelijke spreadsheetapps (ik kan me niet voorstellen dat de gratis OpenOffice spreadsheetapp het niet kan). Als je alleen programma's vond die functies kunnen printen, heb je in helemaal de verkeerde hoek gezocht :)

Probeer die dus even en als je er niet uitkomt; open gerust een nieuw topic maar deze kan zo wel dicht wegens de vele vele opties die bestaan :)

edit: makkelijker. SPSS etc: zie de eerste hoofdstukken van een tutorial. Importeer data, selecteer, druk op de grafiek knop in Excel. Nee, makkelijker kan het niet ben ik bang ;)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 27-11-2004 10:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.