|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat lumminsky bedoelt is: gebruik een proggie als Deamon-Tools of alcohol 120% en koppel de ISO aan een virtuele dvd lezer. Je kan de ISO dan gewoon zien als een echte DVD en ook afspelen met je software DVD speler. Of wat ook kan, is de ISO naar een DVD-RW branden en deze proberen op je stand alone DVD speler of PC.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dat mounten dat snap ik, maar dan moet ik dus alsnog de hele DVD bekijken.
Laat ik mijn vraag anders stellen: hoe kan ik weten of een ISO, gegenereerd uit een DVD met vele read-errors, op een standalone-speler goed afgespeeld kan worden zonder de hele DVD te gaan bekijken?
Laat ik mijn vraag anders stellen: hoe kan ik weten of een ISO, gegenereerd uit een DVD met vele read-errors, op een standalone-speler goed afgespeeld kan worden zonder de hele DVD te gaan bekijken?
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 27-11-2004 10:17 ]
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Je hebt niets aan een hash-functie zoals een MD5 sum neem ik aan? Of is je ISO een 100% kopie van de DVD? Dan kun je een md5sum vergelijking uitvoering om te controleren of ze gelijk zijn
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate