Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tweakers] Overbodige tekst in header

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ik heb dit tot nog toe maar in één topic gezien, namelijk Mijn zus en....geesten, maar kan het nu niet meer reproduceren. Ook een harde refresh loste dit probleem niet op

Bugje

Bugje

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

* decramy ziet niets....
Is het ook een grapje van een mod? Beetje HTML prutsen?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:41

r0b

Na mijn template even op tweakers gezet te hebben, en daarna het topic gecheckt te hebben, had ik het probleem ook niet.

Bestaat het probleem nu nog?
Zo ja, leeg de 'Temporary internet files' (Of voor Firefox: cache ( :P ) ) eens.

Nee dus. :P

Vreemde 'bug' (als het er al één is, ik heb het probleem namelijk nooit gezien voor de 2 dagen dat ik 'tweakers' gebruikt heb).

[ Voor 59% gewijzigd door r0b op 28-11-2004 01:47 ]

Verwijderd

Het is handig als je even operating system, browser en versies vermeldt, zo exact mogelijk.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb er ook last van in /list_topics/ en ik kan het in ieder geval in Area 61 reproduceren door A61 op te vragen en door middel van find-as-you-type te zoeken naar bepaalde tekst die op de pagina staat. Het lijkt erop alsof de <h1> die normaliter verborgen is dan tevoorschijn komt, maar of dat klopt zal crisp het beste weten ;) .

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.5) Gecko/20041109 Firefox/1.0

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

jaja, ik zie m nu ook :+
find as you type idd, naar gathering... Dan vind ie de link die op de socket hangt...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

Die tekst is idd dmv text-indent normaliter verborgen. De -moz-user-select: none; zou moeten voorkomen dat hij in beeld komt - duidelijk een bug in Gecko dus...

En de omschrijving van de bug klopt niet: die tekst is in non-visuele browsers beslist niet overbodig ;)

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 29-11-2004 00:08 ]

Intentionally left blank

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die ene gebruiker zal er over 3 jaar inderdaad vast heel blij mee zijn dat hij nog even te horen krijgt dat ie zich op gathering of tweakers bevindt direct nadat ie naar gathering.tweakers.net is gesurfd :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

tsja :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.