Deel 4 is laats gesloten dus hier is een nieuwe topic. Ik ben nog compleet noob wat betreft active desktops. Ik start dit topic omdat ik nergens mijn vragen kwijt kan en omdat ik discussie rond active desktop weer nieuw leven in wil blazen
Als iemand een betere startpost wil maken hoor ik dat graag
Wat zijn active desktops
Een active desktop is een desktop waar bijvoorbeeld het nieuws van tweakers op staat. Er zijn heel dingen mogenlijk. Je kan ook winamp aansturen via active desktop.
History
Active Desktop - Hier is ie
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 2][/rml]
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 3][/rml]
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 4][/rml]
Tutorial
Active Desktop Tutorial voor beginners
Ik heb nu een active desktop gemaakt via dit programmaatje Ik vind het alleen niet zo goed werken. Het is een html pagina die boven je achtergrond staat. Als je rechtermuisknop klikt op je desktop, krijg je niet het normale menu maar gewoon de rechtermuisknop van IE. Het selecteren van iconen gaat ook moeilijker.
Is daar een oplossing voor? Hoe krijg ik de fok tracker op me active desktop?
Wat zijn active desktops
Een active desktop is een desktop waar bijvoorbeeld het nieuws van tweakers op staat. Er zijn heel dingen mogenlijk. Je kan ook winamp aansturen via active desktop.
History
Active Desktop - Hier is ie
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 2][/rml]
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 3][/rml]
[rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 4][/rml]
Tutorial
Active Desktop Tutorial voor beginners
Ik heb nu een active desktop gemaakt via dit programmaatje Ik vind het alleen niet zo goed werken. Het is een html pagina die boven je achtergrond staat. Als je rechtermuisknop klikt op je desktop, krijg je niet het normale menu maar gewoon de rechtermuisknop van IE. Het selecteren van iconen gaat ook moeilijker.
Is daar een oplossing voor? Hoe krijg ik de fok tracker op me active desktop?