allofmp3.com (uitsluitsel over illegaliteit in AVH)

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• marcelhijma
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07-2025
Een vriend van me attendeerde me op tikken en overslaan van nummners van allofmp3.com (die russische site).

Ik had dat ook reeds diverse keren bemerkt.

Oftewel zo'n goed kwaliteit is het nou ook weer niet, echter wat zou het zijn ? Vuil op de CD of zo ?

Iemand deze ervaring ook ?

Verwijderd

Ja, vaak een soort gekraak op alle liedjes... Zeer irritant, ik heb er al een aantal gewoon moeten verwijderen. Op de site staat dat er soms iets mis kan gaan bij compressie, maar dit is wel heel erg...

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik denk dat ze alles met EAC rippen, maar vergeten zijn de cache van de cd-romspelers uit te schakelen (in Secure mode). Dat zorgde bij mij ook voor 'overslaande' mp3tjes, die cache...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je mag best discussieren over een MP3 download site, maar die met naam en URI noemen lijkt me niet helemaal handig op GoT ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46
BtM909 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:14:
Je mag best discussieren over een MP3 download site, maar die met naam en URI noemen lijkt me niet helemaal handig op GoT ;)
Dit is een commerciele dienst voor zover wij als normale consument kunnen aannemen (zie 'legal' op de betreffende site) en dus is er geen enkele reden om dit niet te bespreken en iTunes music store wel.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misbehavingman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:12:
Ik denk dat ze alles met EAC rippen, maar vergeten zijn de cache van de cd-romspelers uit te schakelen (in Secure mode). Dat zorgde bij mij ook voor 'overslaande' mp3tjes, die cache...
Als je cd-romspeler audio-data niet cachet dan hoef je die optie ook helemaal niet uit te schakelen in EAC. Tijdens de configuratie van EAC zal het programma zelf de juiste instellingen voor de cache zoeken.

Daarnaast zou het me verbazen mochten ze EAC gebruiken. Dat programma mag dan wel het beste en meest geavanceerde audio-extractieprogramma van het moment zijn, maar bij zulk een online dienst moeten zo'n enorme hoeveelheden cd's ingelezen worden dat dit hoogst waarschijnlijk wel via speciale software gaat die nagenoeg volautomatisch kan werken (waarschijnlijk ook met robotladers en dergelijke).

Verwijderd

Of Allofmp3 nou legaal is of niet, daar bestaat nogal wat onduidelijkheid over. Ik kan me echter het beste vinden in een post van Harm laatst over een soortgelijke MP3 site. Waar het op neer kwam is dat het aanbieden van westerse songs een overscheiding is van de regels waarbinnen zij legaal mp3's kunnen aanbieden. Oftewel, illegaal.

Dit topic gaat hierbij dan ook op slot. Normaal gesproken zitten er consequenties vast aan het posten van linkjes naar sites met illegale content, maar vanwege de ondoorzichtige regelgeveing op GoT over deze site zal ik geen actie ondernemen. Bij herhaling uiteraard wel. Ik ga er nu van uit dat een Topicstarter in AVH tenminste dit topic tegenkomt, en dus deze post, bij het starten van een topic over deze site. :)

Post van harm: Harm in "MP3Search.Ru te vertrouwen?"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 16:03 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.