Toon posts:

250 euro , voor dat geld wil ik graag een pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus voor alle duidelijkheid , een Processor een Moederbord en Geheugen das alles.
De rest recupeer ik van mijn oude pc.
Nu mijn vraag aan jullie is , wat is het interessante kwa prijs kwaliteit dat ik kan krijgen dervoor.
Ik ken er dus absoluut niks van vandaar dat ik het aan jullie ( experts ) vraag. 8)7

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:53
Ga eens langs bij een winkel, wellicht kunnen ze je daar beter helpen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou zeggen neem eens een kijkje bij pricewatch op de frontpage. Beetje onderzoek doen kan geen kwaad.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:14

UTM

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:48:
Dus voor alle duidelijkheid , een Processor een Moederbord en Geheugen das alles.
De rest recupeer ik van mijn oude pc.
Nu mijn vraag aan jullie is , wat is het interessante kwa prijs kwaliteit dat ik kan krijgen dervoor.
Ik ken er dus absoluut niks van vandaar dat ik het aan jullie ( experts ) vraag. 8)7
Jij kan ook een expert worden ;) Gewoon een beetje zelf zoeken, en je zelfkennis zal aanzienlijk gaan groeien. Zoek bijvoorbeeld eens op google naar reviews van CPU's, moederborden etc.

Goede site zijn oa
www.tomshardware.com
www.anandtech.com

Succes :)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:43
AMD Athlon XP 2800+
Asus A7V880
2x 256MB DDR

Moet wel lukken voor zo'n 220-250 Euro

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je een PC moet samenstellen ;)

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om eens terug te klikken naar de [Faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig en rustig in z'n geheel te doornemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Daaronder vallen inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis. Dat zie ik hier helaas niet terug namelijk.

Mijn insteek: 250 euro is veel te weinig voor een fatsoenlijke PC. Geef minstens een paar duizend euro uit. Maar dat ben ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 26-11-2004 23:57 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:13
Op deze manier een topic openen vlot niet echt. Ga eens de PMG FAQ vluchtig doorbladeren en je weet waarom :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.